Aviseringar
Rensa alla

Tycker ni att området runt anus ska vara hårigt eller rakat/vaxat?


Ämnesstartare

mynona: *Fnitter*

mynona:

Mycket glad

detta var roligt att läsa. 

vad är det med dig idag mynis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

så pryd Rodnar

Mm, jag vill inte att någon slickar mig i hålet jag bajsar från, jättepryd verkligen... 


   
SvaraCitera
mynona

isola:

vad är det med dig idag mynis

Måste det vara något? 


   
SvaraCitera
mynona

Zymba:

Mm, jag vill inte att någon slickar mig i hålet jag bajsar från, jättepryd verkligen... 

*Fniss*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säkert många av er som tycker om det i hemlighet. Lite spännande måste ni tycka att det är annars hade ni inte varit i denna tråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man plockar ju flera långa och äckliga hår när man torkar sig =) borde väl vara ett kalhygge där tror jag, det var ett tag sedan jag blickade in i mitt anus dock så vet inte riktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lasagne:
Säkert många av er som tycker om det i hemlighet. Lite spännande måste ni tycka att det är annars hade ni inte varit i denna tråden.

Nej... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:

Nej... 

Varför är du här då?`


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba: Mm, jag vill inte att någon slickar mig i hålet jag bajsar från, jättepryd verkligen...

det kommer kiss från det andra ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lasagne:

Varför är du här då?`

För att jag just inte tycker om det och förvånas över att folk överhuvudtaget kan reflektera över hur andras rövhål ser ut. Är det inte tillåtet att vara i din tråd om man inte vill slicka/bli slickad i rövhålet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

det kommer kiss från det andra ju

Nä. Det kommer kiss från urinrörsmynningen, inte från slidan eller klitoris. Varsågod och läs om det kvinnliga underlivets uppbyggnad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:

Nä. Det kommer kiss från urinrörsmynningen, inte från slidan eller klitoris. Varsågod och läs om det kvinnliga underlivets uppbyggnad.

näh! Förvånad otroligt, hade ingen aning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba: För att jag just inte tycker om det och förvånas över att folk överhuvudtaget kan reflektera över hur andras rövhål ser ut.

Låter lite som att du försöker sprida dålig stämning.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lasagne:

Låter lite som att du försöker sprida dålig stämning.  

Det vill jag inte, jag vill bara yttra min åsikt eftersom du frågade efter den i din poll.


   
SvaraCitera
mynona

Zymba: För att jag just inte tycker om det och förvånas över att folk överhuvudtaget kan reflektera över hur andras rövhål ser ut.

Dock gör homosexuella män det, och det är inget konstigt i det. Icke!


   
SvaraCitera