Aviseringar
Rensa alla

tycker ni det är coolt att röka?


Ämnesstartare

NEJ! Varken coolt eller nyttigt för kroppen! Är friidrottare så håller inte på med sån skit!:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mattevine:
NEJ! Varken coolt eller nyttigt för kroppen! Är friidrottare så håller inte på med sån skit!:)

är friidrott coolt o nyttigt


   
SvaraCitera
Draug

nä coolt tycker jag inte det är snarare en dålig ovana, Synd att det är så förjävla gött att förgifta lungorna bara, fast jag försvarar det ingenstans för nyttigt är det verkligen inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte coolt att röka i sig, men bilden av någon med en cigarett ger rätt mycket attityd. Tycker mig att det finns rätt mycket stil i lite trashiga bilder med någon halv hängande cigarett. så ja, men på samma sätt som det inte är coolt att ha solglasögon, men fortfarande kan ge attityd att ha på dem. 


   
SvaraCitera
reben

d ser snyggt ut oxo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw:
Inte coolt att röka i sig, men bilden av någon med en cigarett ger rätt mycket attityd. Tycker mig att det finns rätt mycket stil i lite trashiga bilder med någon halv hängande cigarett. så ja, men på samma sätt som det inte är coolt att ha solglasögon, men fortfarande kan ge attityd att ha på dem. 

en kostym en fåtölj och en stor cigarr i käften 

YEAHHH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:

är friidrott coolt o nyttigt

mpt:hv:

är friidrott coolt o nyttigt

Nej det sa jag inte. Men ja det är nyttigt att röra på sig


   
SvaraCitera

om den som röker gör det coolt så är det coolt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tråkigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att det är vidrigt äckligt. Väldigt avtändande om något...förlåt alla rökare. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ganska


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

nä det är mest jobbigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när någon röker tänker jag tråkig människa och säkert lat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, om man göra det rätt
coolare att röka gräs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, inte coolt. Det är 2014, folk bör veta bättre.


   
SvaraCitera