Aviseringar
Rensa alla

Tycker ni det är snyggt med killar med skjorta + tröja över?


WinterTime:

Vad är det töntiga med det? 🙂

Haha det är ungefär som att fråga vad som är töntigt med glasögon Sover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:
Bara testa då om du är osäker! Vad har du att förlora?

Haha jag har inget alls att förlora. Kollar jag mig i spegeln tycker jag att det ser ganska bra ut ändå 🙂

24/7:

Du postar bild här =) 

Hahaha nej det skippar jag 😉

isola:

du tittar dig i spegeln

Check! 🙂

iddqd:
Haha det är ungefär som att fråga vad som är töntigt med glasögon Sover

hahaha aharru 😉


   
SvaraCitera

då tycker jag att du ska klä dig så Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

då tycker jag att du ska klä dig så Glad

Haha provar det imorgon då 🙂


   
SvaraCitera

Nja, inte särskilt snyggt på tjejer heller, fast det beror nog mest på att det finns några jag inte tycker om som gärna klär sig så. Sedan känner jag lite sådär uh, blä, trend när jag ser det [blush]


   
SvaraCitera

Brukar ha vid högtider och sånt där under vinterhalvåret, fast då med slips också.. På sommaren kör jag typ skjorta och chinos rakt igenom utan tröja, även på vanliga vardagar fast utan slips dårå.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Nja, inte särskilt snyggt på tjejer heller, fast det beror nog mest på att det finns några jag inte tycker om som gärna klär sig så. Sedan känner jag lite sådär uh, blä, trend när jag ser det [blush]

Haha ja de blir ju automatiskt att man tänker på de personer man känner 🙂

På sommaren kör jag typ skjorta och chinos rakt igenom utan tröja

Aa så kör jag med fast nu typ. Och då tänkte jag ta o prova nått nytt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inga fler åsikter? 🙂


   
SvaraCitera

jag tycker det är snyggt. men skit i vad vi tycker och ha på dig vad du vill! bara skjorta är också snyggt.


   
SvaraCitera

Ja, men absolut inte som på den bilden... Skjortan skall vara instoppad i byxorna, översta knappen knäppt och allra helst en slips/fluga till också.

Propert ska det vara.


   
SvaraCitera

det är nice men man måste ha en soft lugg till


   
SvaraCitera

jag spyr


   
SvaraCitera
mynona

Ja, men just det exemplet såg en aning tråkigt ut. Det kan vara snyggt bohemiskt hafsigt med en för lång skorta och stora slag på kragen, men sådant ser inte snyggt ut i sig, det ser snyggt ut på rätt person, med rätt frisyr och attityd osv


   
SvaraCitera

Biologen: Ja, men absolut inte som på den bilden... Skjortan skall vara instoppad i byxorna, översta knappen knäppt och allra helst en slips/fluga till också. Propert ska det vara.

Gillar dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Ja, men just det exemplet såg en aning tråkigt ut. Det kan vara snyggt bohemiskt hafsigt med en för lång skorta och stora slag på kragen, men sådant ser inte snyggt ut i sig, det ser snyggt ut på rätt person, med rätt frisyr och attityd osv

Och vad är rätt frisyr då? 🙂


   
SvaraCitera