Aviseringar
Rensa alla

Tycker ni detta är roligt?


Ämnesstartare

Jag har en skitkul hobby. Jag laddar ner romantiska filmer från Piratebay, när en riktigt romantisk scen kommer och det blir riktigt superromantiskt mellan enman och en kvinna, så gör jag ett klipp i filmen där och klipper in en snutt från en porrfilm på passande vis så att det ska verka som att den romantiska situationen liksom gick vidare till sex. Plötsligt går det från superromantiskt, till en närbild på en kuk som åker in och ut ur en fitta. Efter att ha gjort denna redigering lägger jag upp den på Piratebay igen och seedar. Så kul att tänka på par somätit en romantisk middag och nu sitter och ser på denna film och så plötsligt...


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

lätt ganska kul faktist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pizza: Ja otroligt kul

Faktiskt, låter jävligt kul. Hoppas att du gör ett bra jobb och snygga klipp. Använder du 1080p originalfilm så bör du ju också använda 1080p porrfilm. Vore roligt och se kommentarerna men jag misstänker att du inte får lägga upp TPB länkarna här på UM.

Klipper du i Adobe Premiere och enbart använder MP4?


   
SvaraCitera

Pizza: Ja lite

             


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte så kul, får de torrentsen du laddar upp vara kvar verkligen?


   
SvaraCitera

ne 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bevara Sverige Svenskt: Klipper du i Adobe Premiere och enbart använder MP4?

Adobe Premiere ja, men alla möjliga format. Ej som nogräknad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: inte så kul, får de torrentsen du laddar upp vara kvar verkligen?

Ja. De kan inte vara så välnerladdade filmer. Då kan jag ej konkurrera med andra torrenter som har flera seedare. Ingen laddar min version. Tror inte så många bryr sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ruttenfisk: ne

Konstigt. Är ju fantastiskt roligt.


   
SvaraCitera

Pizza:

Konstigt. Är ju fantastiskt roligt.

ne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pizza: Adobe Premiere ja, men alla möjliga format. Ej som nogräknad.

Vad har du för UPLOAD anslutning? Fiber? 100/100Mbps?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pizza:

Ja. De kan inte vara så välnerladdade filmer. Då kan jag ej konkurrera med andra torrenter som har flera seedare. Ingen laddar min version. Tror inte så många bryr sig.

kallas det ens för konkurrens i sammanhanget då aktiviteten inte är vinstdrivande? vad konkurrerar ni om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bevara Sverige Svenskt: Vad har du för UPLOAD anslutning? Fiber? 100/100Mbps?

Ingen aning. Kan inte för mycket om detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: kallas det ens för konkurrens i sammanhanget då aktiviteten inte är vinstdrivande? vad konkurrerar ni om?

Om att seeda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: kallas det

antar att en kan konkurrera om att synas mest lr dylikt, mest tid i ljuset på scen sts


   
SvaraCitera