Aviseringar
Rensa alla

Tycker ni om att läsa böcker?


Smilen
Ämnesstartare

Läser ni mycket?

Jag läser ganska mycket, och varje dag nästan. Jag föredrar det framför att titta på film.
Hur är det för er? Hatar ni att läsa eller är det kul?


   
Citera
Lounge

Läser mycket i perioder. Gillar det! Särskilt inspirerande böcker..


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Lounge:
Läser mycket i perioder. Gillar det! Särskilt inspirerande böcker..

Läser du någonting från författarna Dan Brown, Jan Guillou, Stephen King och Anthony Beevor?


   
SvaraCitera

Jag sträckläser oftast. Har problem med att hitta bra böcker


   
SvaraCitera
reben

ja, fast gör det inte så ofta. blir lättare o kolla på serier tyvärr. läste brutalt mkt fram tills jag va 16 år typ. nu när man pluggar på högskola o så får man ångest när man läser ngt som inte e skollitteratur. men om man kollar på serie elr film e d inte samma sak då är man bara lat och inte en idiot.

borde verkligen läsa mer


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

b_d:
Jag sträckläser oftast. Har problem med att hitta bra böcker

Vilka författare gillar du?

reben:
ja, fast gör det inte så ofta. blir lättare o kolla på serier tyvärr. läste brutalt mkt fram tills jag va 16 år typ. nu när man pluggar på högskola o så får man ångest när man läser ngt som inte e skollitteratur. men om man kollar på serie elr film e d inte samma sak då är man bara lat och inte en idiot.

borde verkligen läsa mer

Tänk om man kunde läsa hela tiden?


   
SvaraCitera
reben

Smilen: Tänk om man kunde läsa hela tiden?

hade väl varit ganska soft


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

reben:

hade väl varit ganska soft

Och besöka ungdomar som paus. Galen Här finns det spännande trådar. Ungdomar är inte så strikt väl som 99% av alla andra forum?


   
SvaraCitera
Lounge

Smilen: Läser du någonting från författarna Dan Brown, Jan Guillou, Stephen King och Anthony Beevor?

jag har börjat läsa carrie och varsel av king, men aldrig slutfört! har de i hyllan iaf. tycker du de är bra?


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Lounge:

jag har börjat läsa carrie och varsel av king, men aldrig slutfört! har de i hyllan iaf. tycker du de är bra?

Jag har sett filmerna bara. Jag har läst Lida, Den Gröna Milen, Desperation och Död Zon med Stephen King. Alla har varit väldigt bra och lite skrämmande böcker. Jag håller på med ett projekt och läser igenom Det och jag har ungefär hälften kvar att läsa i boken.

Läs Det för då har du många lästimmar framför dig.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Lounge:

jag har börjat läsa carrie och varsel av king, men aldrig slutfört! har de i hyllan iaf. tycker du de är bra?

Läser du mycket åt gången?


   
SvaraCitera

Smilen: Vilka författare gillar du?

David Safier 
George martin
Richelle Mead (mer förr)
 J.R.R Tolkien 
James Bowen 

Men jag läser mycket biografier och oftast byter jag författare och glömmer bort domSkeptisk


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

b_d:

David Safier 
George martin
Richelle Mead (mer förr)
 J.R.R Tolkien 
James Bowen 

Men jag läser mycket biografier och oftast byter jag författare och glömmer bort domSkeptisk

George R.R. Martin glömde jag ju, hans böcker läser jag väldigt flitigt, är snart klar med boken Kungarnas Krig, riktig fantasyklass på hans böcker och jag gillar hans språk. Jag ser fram emot Svärdets Makt efteråt. 

Jag funderar på om jag inte skulle läsa Tolkiens böcker, jag börjar glömma bort filmerna så då kanske det blir roligt att läsa böckerna i stället.


   
SvaraCitera

Nej 🙂 


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Armagedon:
Nej 🙂 

Så tänker många innan de har tatt sig i kragen och börjat.


   
SvaraCitera