Aviseringar
Rensa alla

Tycker ni om att läsa böcker?


reben

Smilen:

Och besöka ungdomar som paus. Galen Här finns det spännande trådar. Ungdomar är inte så strikt väl som 99% av alla andra forum?

beror väl på vad du menar med strikt 🙂


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

reben:

beror väl på vad du menar med strikt 🙂

Mycket regler och sådant, Ungdomar har alltid varit lite mjukare. När jag var här senast dock så var forumet helt annat, med kategorier osv, men forumet har alltid känts så fritt att diskutera var man vill typ. 


   
SvaraCitera

Tycker inte om att läsa alls. Somnar bara Förvirrad


   
SvaraCitera
reben

Smilen:

Mycket regler och sådant, Ungdomar har alltid varit lite mjukare. När jag var här senast dock så var forumet helt annat, med kategorier osv, men forumet har alltid känts så fritt att diskutera var man vill typ. 

finns regler här med, men så länge du följer dem får du diskutera (nästan) vad du vill!


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Jag är intresserad mycket av böcker, spel och musik. Alla i olika perioder ungefär. 


   
SvaraCitera

Smilen: Jag funderar på om jag inte skulle läsa Tolkiens böcker, jag börjar glömma bort filmerna så då kanske det blir roligt att läsa böckerna i stället.

Tycker hobbit är den bästa 😀 Ska nog läsa om sagan om ringen lite senare.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

b_d:

Tycker hobbit är den bästa 😀 Ska nog läsa om sagan om ringen lite senare.

Kan du läsa igenom en bok på 2 dagar och mindre?


   
SvaraCitera

Läser sällan skönlitteratur längre men gillar verkligen Dan Brown och har läst alla hans böcker.
De senaste 6 veckorna har jag plöjt igenom fler böcker en någonsin. Bl.a. allt från Sam Harris och Jon Ronson samt både Anthony Keidis, Georges Saint Pierres och Mike Tyson självbiografier+lite annat skrivet av personer jag finner intressanta.


   
SvaraCitera

Smilen:

Kan du läsa igenom en bok på 2 dagar och mindre?

Om jag tycker om den, ja. Annars tar det lite längre tid :/ 


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

b_d:

Om jag tycker om den, ja. Annars tar det lite längre tid :/ 

Jag tar för lång tid på mig att läsa ska du veta. Men jag läser kanske 6 böcker samtidigt, alltså jag har 6 böcker aktiva. Tardig


   
SvaraCitera

Smilen:

Så tänker många innan de har tatt sig i kragen och börjat.

Jag började under tvång i skolan, men fann aldrig något intresse för det. 
Sen räcker det gott med alla de böcker jag högläser för barnen på jobbet.  


   
SvaraCitera

Smilen:

Jag tar för lång tid på mig att läsa ska du veta. Men jag läser kanske 6 böcker samtidigt, alltså jag har 6 böcker aktiva. Tardig

Jag klarar bara av att läsa tre st samtidigt :s Just nu läser jag ingenting, det är lite trist faktiskt...Läser du böcker med samma kategori när du läser så många samtidigt? Måste ju bli jätte jobbigt i sådana fallSkeptisk


   
SvaraCitera

Ja, om jag hittar någon bok jag tycker om


   
SvaraCitera

Nej. Somnar alltid efter 2-3 sidor när jag försöker läsa en bok.


   
SvaraCitera
duden

Ja, självklart Glad. Just nu läser jag två olika böcker


   
SvaraCitera