Aviseringar
Rensa alla

Tycker om att vara naken framför camen, är det normalt?


Ämnesstartare

hej jag är 15 årig kille som tycker om att ha cam sex, men ibland onanerar jag även om tjejen inte visar sig på camen är det normalt eller inte? Jag tycker det är så mycket roligare att runka för någon än att bara runka ensam medans jag kollar på porr. Det tänder mig rätt så mycket och jag vet inte varför. jag har 18 - 20 cm kuk (skryter inte). Specielt när tjejen säger "wow den var stor ;)" känner jag mig nästan som kung. Men när jag är färdig och lämnar datorn har jag en sån jävla ångest. Jag känner mig som en loser för att jag kunde lika bra gått ut och träffa brudar där ute än att sitta och visa köttstaven till massa okända brudar som sitter på msn. Jag tycker inte att jag är ful, men har en känsla att jag är rädd för att göra bort mig. Jag vill bara veta om det finns någon som mig där ute som gör något liknande eller är det något helt omoraliskt som jag sitter och gör?
- MSN Raderad inga kontaktannonser här inte -

/ Thundercracker


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Hahahah lol [bigcheers][bigcheers][bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sexyboy123:

jag har 18 - 20 cm kuk (skryter inte).

okej [rolleyes]

Sexyboy123:

min msn är Da_hot_boy123@hotmail.com

made my day [bigsmile]


   
SvaraCitera

Uppenbart troll är uppenbart troll


   
SvaraCitera

Styckeindelning för helvete din förbannade fake! [mad]


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Då är ju min stora fråga - Vad får din kuk att antingen vara 18 eller 20cm? Det är en stor skillnad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

19,8 för vara exakt


   
SvaraCitera

[blush]


   
SvaraCitera

Jo jag brukar göra likadant[cute] Fast när tjejer ser min snopp så skriver dom "LOL vilken liten en[bigsmile][bigsmile][bigsmile]" sen blockar dom mej[sad]


   
SvaraCitera

Sexyboy123:

normalt eller inte?

jaag tycker med om att visa mig i camen det e spännande och lix förbjudet på nått sätt och det gör mig upphetsad [crazy]


   
SvaraCitera

mkt bättre sätt att få utlopp för sina exibitionistiska begär än att flasha för folk på stan iaf[no-no]


   
SvaraCitera

Dude you're gay [tard]

MaarTiiina_:

jaag tycker med om att visa mig i camen det e spännande och lix förbjudet på nått sätt och det gör mig upphetsad

haha bad girl [cool]


   
SvaraCitera

TheTacoDude:

bad girl

haha jaa det kan man ju med säga men alla tycker att jag är "the good girl" i plugget också [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det här är typ nya borderline. Snart kommer en hel generation sitta i terapi för att sluta ha camsex XD


   
SvaraCitera