Aviseringar
Rensa alla

Tycker om att vara naken framför camen, är det normalt?


Sexyboy123:

- MSN Raderad inga kontaktannonser här inte -

/ Thundercracker

hahahahah dör ännu mer


   
SvaraCitera
Hando

Sexyboy123:

18 - 20 cm kuk (skryter inte

No shit vaH [no-no]

Sexyboy123:

- MSN Raderad inga kontaktannonser här inte -

Sexyboy123:

garcia.kristian@gmail.com

[rolleyes][confused]


   
SvaraCitera

MaarTiiina_:

jaag tycker med om att visa mig i CAMen det e spännande och lix förbjudet på nått sätt och det gör mig upphetsad [crazy]

Är det seriöst?:) att du gillar det? Jag gillar också det lite:). men måste filma med Digitalkamera. VIllket är lite tråkigare:(.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar det också på nåt sätt, fast bara om tjejen gör samma sak.

Fast nu var de ett år sen sist, men skulle vilja testa igen[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

Det är väl något slags beroende kan jag tänka mig, det låter nästan som när en annan försöker sluta snusa, man håller upp i några dagar, man längtar som fan efter snusen, läääääängtar värkligen. sedan bestämmer man sig för att ta EN snus, då kännar man sig som om gud stigit ned från himmelen och givit dig världens alla sanningar på en gång. Sedan när man spottar ut snusen så vet man att det var den sista på mycket länge, och då blir det seriöst jobbigt för du vet också att du kommer ha det lååångt mycket jobbigare de närmaste 2 dygnen att hålla dig ifrån att ta en till.

Lösningen skulle väl vara att sluta helt? eller helt enkelt försöka ransaka dig själv och se ifall det finns någon igentlig anledning att må dåligt för det du gör. det är helt upp till dig, bara för att du har mindre normala böjelser så gör det dig inte till en dålig person. tro mig, det finns så många elaka jävlar i världen så du behöver inte direkt känna dig som piss pga för någon annans skull.

Sedan kan jag ju tänka mig att det kommer generera lite ångest ifall du misstänker att någon kanske får reda på att du gör vad du gör, det skulle jag också tycka var lite jobbit.

Men summan av kardimumman är att det är upp till dig att göra som du känner, det finns ingen som kan säga vad som är rätt eller fel sålänge som du inte skadar någon annan.


   
SvaraCitera

Rätta takter [cheers]

45.gif


   
SvaraCitera

Tråkig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

Uppenbart troll är uppenbart troll

uppenbar 4chan lurker är uppenbar


   
SvaraCitera

Now_what:

uppenbar 4chan lurker är uppenbar

1&2 [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

1&2

okok. kan du inte fixa fram lite 34 på op? han verkar så hawt..haha[party]


   
SvaraCitera

Najs, jag blir kåt redan[smile]


   
SvaraCitera

naaaaw, gulligt.


   
SvaraCitera

kebu12:

Jo jag brukar göra likadant Fast när tjejer ser min snopp så skriver dom "LOL vilken liten en" sen blockar dom mej

hahahah[bigsmile]


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera