Aviseringar
Rensa alla

tyckte inte jag fick något bra svar på förra tråden.


Ämnesstartare

Hej jag är en 16 årig kille som 3 år tillbaka använde ett par trosor på prov. Sen efter det hände det lite då och då att jag använde det hemma. Men nu har det blivit så att jag använder det dagligen. Jag är inte homosexuel, men jag undrar vad folket tycker?  Det är just trosor jag använder resten av kläderna är kill kläder. Jag tänder inte på att ha på mig trosor, jag har det bara för jag tycker domvär skönare/bekvämare och sitter bättre, vad tycker ni ungdomar om det eller ni tjejer i min ålder ? Just nu har jag flera olika spets hipster/string, och några par vanliga hipster. Och halvstring. Jag använder det dagligen har nästan inga kalsonger kvar. Så svara mig ärligt nu hur skulle ni som tjejer reagera eller killar ? Eller vad tycker ni? Försök ge snälla svar eller seriösa svar åtminstone :$


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

nutten:
TYckte inte jag fick något bra svar på förra tråden så skriv mer vad tycker ni om detta ?".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker om vadå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganska onödig tråd i mitt tycke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör vad du vill 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte min kopp te men skiter i andra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du string?  *peddoblicken*

Näe men jag tycker att det är skitsamma egentligen, använd vad som är skönast!:) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

He he ja jag har string;) vadå då:V

Sonny:
Har du string?  *peddoblicken*

Näe men jag tycker att det är skitsamma egentligen, använd vad som är skönast!:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det vara schmexigt! BlinkTumme upp


   
SvaraCitera

ärligt jag tycker de e skit konstigt förlåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pojkar i trosor är fina!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olivia164Kista:
ärligt jag tycker de e skit konstigt förlåt

Det är lungt jag förstår dig. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger:
pojkar i trosor är fina!

😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tänk om nån märker då? skulle nog inte vara så kul 🙁 ha bara hemma skulle jag säga, men gillar du att leva farligt så kör på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:
tänk om nån märker då? skulle nog inte vara så kul 🙁 ha bara hemma skulle jag säga, men gillar du att leva farligt så kör på

Okej ska nog testa leva lite farligt;)


   
SvaraCitera