Aviseringar
Rensa alla

TYD floppsens dröm


Ämnesstartare

Knarko:

DRÖMDAGBOKEN!
LÅS trådjävlen jefla dåliga mods!

Men håll käften ditt jävla åbäke! Det handlar inte om samma sak! Lillpitt! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

LÅS trådjävlen jefla dåliga mods!

Du är inte mod längre. Lägg aaaav


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Detta är ju en drömTYDARtråd, har inget med drömdagboken att göra ju.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Floppsen:

Det va en drömdagbok Åtta, inte drömtydartråd [no-no]

Floppsen:

Men håll käften ditt jävla åbäke! Det handlar inte om samma sak! Lillpitt! [mad]

sluta vilseleda då [mad]
idiot med tankar! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan jag är trött och seg idag märker jag
fattar nu vad du menade [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

sluta vilseleda då [mad]
idiot med tankar! [blush]

[blush]


   
SvaraCitera
Nollan

Floppsen:

Lite kanske

vadå lite?[mad]

Dold text: okejdå, lite :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nollan:

vadå lite?[mad]

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Du hade förresten fel om den där användaren. Vet vem det är, och det är inte den du tror. [cute]

Vem är det?! [mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
mynona

Floppsen:

Av nån anledning så klättrade jag upp i bergen med några vänner. Det var jättebrant högst upp. Alla kunde dock gå upp utom jag, jag gled bara ner till klippkanten igen. Jag blev arg och slängde ner min cykel ner för en trappa. Sen kunde jag komma upp!

Lyssna till spåboken: "Drömtydning. Dina drömmar från A- Ö";

"Drömmer du att du klättrar upp för ett berg, kommer du att få kämpa för att nå målet. Når du inte ända upp, kommer motgångarna att knäcka dig. Din väg till dina mål är lika svår eller lätt som din väg till toppen på berget". [no-no]

Ergo: du får kämpa för att nå ditt mål mer än andra och kommer att misslyckas flera gånger tills du inser att du måste offra något för att komma dit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Ergo: du får kämpa för att nå ditt mål mer än andra och kommer att misslyckas flera gånger tills du inser att du måste offra något för att komma dit.

Offrade en cykel [tard]


   
SvaraCitera
mynona

Floppsen:

Offrade en cykel

Allt i drömmar är symboler [no-no]

Cykel= symbol för rastlöshet.

Slutsats: du får ej vara otålig.

Allt tydliggörs förmodligen mer vid tydning av resten av din dröm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Floppsen:

Vafan betyder detta? [tard]

Först och främst: Jag drömmer sällan, men när jag väl gör det så drömmer jag alltid realistiskt och alltid att någon som står mig nära råkar illa ut, äcklig känsla - vet hur det är.

mynona:

Allt i drömmar är symboler [no-no]

Känner mig därför manad att först och främst påpeka att detta bara är mina egna spekulationer, som ska tas med en nypa salt Dold text: (fast å andra sidan ska allt jag skriver på UM tas med en nypa salt[crazy])

För det andra så... Kan jag gissa mig lite halvt till att du på en undermedveten nivå tycker att något är för mycket (tex. skola eller annat), du vill komma bort från det - iallafall ett litet tag, men kan inte (det misslyckade bergsklättrandet, iofs lyckades du ju sedan, så just det har jag ingen aning om).

Pengarna kanske är lite önsketänkande om att vinna stort på nåt lotteri eller liknande eftersom du inte kan komma bort. Flotten med gamla vännerna... kanske tycker du undermedvetet att vissa saker var bättre förr. Skolan kanske var bättre förr, bättre vänner, inte lika stressigt, kanske inte stressigt alls.

Du kanske känner dig stressad eller pressad i skolan fast inte är helt medveten om det (än) och skulle behöva komma bort? Eller så är det bara det att jullovet är nära och du längtar[crazy]

Det första stycket dock, om att alla flyttade o allt vetefan vad det kan vara... Spänt läge över nåt i den direkta (föräldrar, syskon) familjen kanske? Eller åtminstone hos släktingar? Som du känner av till viss del eller kanske rent av känner viss oro över?

Ett tips annars är drömtydarböcker (eller en kanske räcker) - vet inte hur detaljerade dom är, men jag tror inte dom kostar många kronor och man får rätt hyffsade svar. Jag har... eller hade (har slarvat bort den[sad]) en på engelska som jag fått, den var rätt bra, stod en förklaring av vad drömmar orsakas av och under vilka omständigheter man drömmer, att det ofta är undermedvetna behov eller liknande, men kan också vara så simpelt som en summering av dagen som någon nämnde (stod tom. tips om hur man provocerar fram drömmar - om man nu vill det), stod också med rätt mycket saker (som olika färger och personer etc.) samt en förklaring till vad dom symboliserar i drömmen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Cykel= symbol för rastlöshet.

Vafan [tard] Varför är cykeln symbol för rastlöshet? [tard][tard]

Ska jag alltså kasta ner min raslöshet för ett stup? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drömde att jag hade en väldigt urringad tröja, böjde mig ner för något ärende jag inte riktigt minns och i den vevan fick höra i kör av en stor grupp människor att "olof man kan se dina bröst".

vet ej hur jag ska tyda detta...


   
SvaraCitera