Aviseringar
Rensa alla

Tyd min dröm!


Ämnesstartare

Drömde en jätteskum dröm inatt. Jag drömmer ofta skumma drömmar, men det här var något utöver det vanliga. Drömmen var ganska kort och jag minns den rätt vagt. Men jag ska återberätta det jag minns så att ni har lite kött på benen när ni sedan tyder den.

Så. Jag irrar runt i en lägenhet (inte min) och letar efter något. Vad vet jag inte, men jag vet att jag inte kan hitta det. När jag tittar ner upptäcker jag att jag har på mig de fulaste beiga kontorbyxor man kan tänka sig. Såna där med pressveck och "damskurning" (=smala i midjan, breda i höfterna = sexistbrallor) som skär upp både fram och bak (cameltoe, tjoho!). Till det bär jag ett par svarta lackade myggjagare med något som jag närmast kan beskriva som en stötdämpare (en rund gummiplatta som mäter nästan en halv dm i diameter) i tåspetsen. Jag låter blicken löpa uppåt och märker att jag valt att kombinera de fula byxorna med en moderatblårandig skjorta och en illasittande svart kavaj. När jag går för att se mig i spegeln upptäcker jag att varenda hårstrå på mitt huvud ligger rätt i ett svall som är halvt uppsatt med spännen på sidorna.

Just som jag begrundar min uppenbarelse i spegeln ringer Blondinbella (true story) och gnäller något om att jag är sen. "Men jaa, jag veeet! Jag skyndar mig!", gnäller jag tillbaka samtidigt som jag kikar ut genom fönstret och ser Blondinbella sitta i en taxi utanför huset.

Jag återgår till letandet, men utan resultat. Ger upp, springer ut och hoppar på min cykel och cyklar iväg samtidigt som Blondinbella åker i taxin brevid mig.

W-T-F?

Eftersom att jag har sett en del vetenskapsprogram om drömmar (hur de fungerar, varför man drömmer osv) så har jag fått en liten övertygelse om att drömmar faktiskt betyder något. Jag är därför väldigt förtegen om att få veta vad fan det här ska betyda?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

...verklighet om du fortsätter med knarket

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Din dröm handlar om att du vill sexa mej, så jag antar att det är det du behöver göra[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ArbetaMera:

...verklighet om du fortsätter med knarket

[bigcheers]

knark är bajs!

kebu12:

Din dröm handlar om att du vill sexa mej, så jag antar att det är det du behöver göra[wink][wink][wink]

du borde bli drömtydare på rikktit[blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

du borde bli drömtydare på rikktit[blush][blush]

är kanske det[confused] iaf för sexiga tjejer, du kan ju gissa vad tyder av deras drömmar[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

är kanske det[confused] iaf för sexiga tjejer, du kan ju gissa vad tyder av deras drömmar[wink]

skriv en bok om det[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

Jag drömmer ofta skumma drömmar


   
SvaraCitera