Aviseringar
Rensa alla

Tyra Banks hyllas för osminkad bild


Ämnesstartare

Är det verkligen något att göra nyhetsinlägg för? Att en person väljer att lägga upp en bild på sig själv på sitt naturliga utseende och inte en bild på sitt "onaturliga"? Är det något man egentligen behöver bli hyllad för överlag?
Själv tycker jag att allt som har med smink/kosmetik att göra är rätt löjligt, och blir bara löjligare & löjligare med tiden som går. 
Vad tycker ni? 

"Nyhet"sinlägget finner ni här


   
Citera
Ämnesstartare

jag tycker att det är jätte bra att du engagerar dig

men ja ja håller me.. be real tjejer <3


   
SvaraCitera
Kudhos

Expressen NÖJE. 

F.ö är det väl bra. Folk måste ju se att även modeller ser ut som vanligt folk. Alla är vackra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att det egentligen inte ska behövas uppmärksamas men med tanke på hur sammhället ser ut idag så tycker jag att det är bra att Expressen gör en artikel för att sprida budskapet om att man inte alltid behöver smink vidare


   
SvaraCitera

Va hon tvungen att göra en konstig min samtidigt? Hon kunde väl se normal ut så att man kan göra en korrekt bedömning?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

presidente:
Va hon tvungen att göra en konstig min samtidigt? Hon kunde väl se normal ut så att man kan göra en korrekt bedömning?

fyfan vad efterbliven


   
SvaraCitera

presidente: Va hon tvungen att göra en konstig min samtidigt? 

Eller hur, fan vilken cop out.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det är så töntigt när tjejer gör så...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker smink är bra i vissa mängderSkeptisk 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det krävs inte mycket för att kändisar ska hyllas för meningslösa saker och människor ska börja slänga sig med klyschiga fraser som "åh vad modigt" eller "en riktig hjälte/hjältinna" eller varför inte "vilken inspiration för unga!!!1".


   
SvaraCitera

jessijess:
Det krävs inte mycket för att kändisar ska hyllas för meningslösa saker och människor ska börja slänga sig med klyschiga fraser som "åh vad modigt" eller "en riktig hjälte/hjältinna" eller varför inte "vilken inspiration för unga!!!1".

Jag fattar inte heller det.
vad tror egentligen feminister och annat pack skulle kunna hända med henne för att hon gör detta? Att hon ska bli av med jobbet?


   
SvaraCitera

Bara undrar vad poängen med det här var?
tycker bara det bevisa att kvinnor bör sminka sig.


   
SvaraCitera
nubbie

Är osminkad typ varje dag, vill också bli hyllad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

presidente:
Bara undrar vad poängen med det här var?
tycker bara det bevisa att kvinnor bör sminka sig.

...............


   
SvaraCitera

Som vanligt så väljer Expressen viktiga ämnen att fokusera på ... 


   
SvaraCitera