Aviseringar
Rensa alla

Tyskar är knäppa (har du tagit nån på bar gärning någon gång?)


Ämnesstartare

Vi har ett familjeföretag, stuguthyrning. Ena stugan ligger typ 15 m från bostadshuset. Skulle gå ut och leta efter katter nyss. Blicken sveper över stugan (som varenda lampa är tänd i) där jag ser våra hyresgäster mitt i en sensuell give head-akt. Blev rädd och kände mig lite våldtagen. De upptäckte mig ej som tur var, men hur tänker man när man har sexuella aktiviteter för sig i ett upplystr hus med massa fönster?????

Har du tagit några på bar gärning någon gång? Fyll gärna tråden med sådana historier så kanske jag kan börja skratta åt den här händelsen och inte bara känna mig äcklad [sad]


   
Citera
Ämnesstartare

När jag promenerade neför en gata på trottoaren såg jag rakt in i ett lägenhetsfönster där tjejen stod lutad över köksbordet och blev tagen bakifrån.

Det hade varit roligt att ta en bild och lägga i deras brevlåda 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ville väl att folk skulle se vad dom gjorde så att man förstod att det bara var att gå in och joina[confused] Så gör iaf jag när jag runkar, ställer mig så folk kan se och så är det bara för dom att joina[cute]
Dold text: tyvärr så är det bara äckliga håriga 65 åriga gubbar som gör det, aldrig några heta tjejer eller kvinnor[sad]


   
SvaraCitera
blum
 blum

folk har säkert sätt mig naken och snuskandes genom diverse fönster [blush] känner lite att det är deras problem faktiskt


   
SvaraCitera

blum:

folk har säkert sätt mig naken och snuskandes genom diverse fönster [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, föräldrar. Alldeles för traumatiskt för att jag ska vilja utveckla.

Oh, även syster och hennes två halvnakna vänner i vad jag antar var förspelet till någon slags trekant. Tycker de kunde valt en bättre plats för det än soffan precis utanför rummet jag befann mig i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

där jag ser våra hyresgäster mitt i en sensuell give head-akt. Blev rädd och kände mig lite våldtagen.

var glad att dom inte hade tyskt schiesse sex[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

var glad att dom inte hade tyskt schiesse sex

vem vet vad det kan utvecklas till!!!!
skyndade mig in och aktade mig för att ens snegla mot stugan igen [sad] Dom kunde väl dragit för gardinerna eller [sad][sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snacka inte skit om mitt folk [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Dom kunde väl dragit för gardinerna eller [sad][sad][sad][sad]

dom ville nog att du skulle se helt enkelt[badgrin] die schlemmige deutchen[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blum:

känner lite att det är deras problem faktiskt

Trodde inte att du var så bekväm med din kropp, men kanske missuppfattat.

mediakatt:

Ja, föräldrar. Alldeles för traumatiskt för att jag ska vilja utveckla.

mediakatt:

h, även syster och hennes två halvnakna vänner i vad jag antar var förspelet till någon slags trekant. Tycker de kunde valt en bättre plats för det än soffan precis utanför rummet jag befann mig i.

[cry][cry][cry][cry] + [cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Misstänksam dam smyger runt med ficklampa några timmar efter midnatt under vår och sommarmånaderna runt husen här. Folk säger att hon letar sniglar, men jag är osäker.
Vill gå ut och konfrontera, men känns inte riktigt som om jag skulle kunna vara annat än irriterad då kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Folk säger att hon letar sniglar, men jag är osäker.

[bigsmile] fast det verkar ju korkat att ha ficklampa, hon vill att det ska synas att hon synar då lr =/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herbert:

[bigsmile] fast det verkar ju korkat att ha ficklampa, hon vill att det ska synas att hon synar då lr =/

Det konstiga är att hon ibland ser ut att lysa in genom fönstren, och mig vetligen så finner man inga sniglar då.
Hon var ute på vift igår. Idag har jag ej tittat, men säkert inatt också. Vill veta vad hon gör med alla sniglar, och vad hon stoppar dem i!! Hon ser liksom ut att ha morgonrock på sig de gånger jag kunnat urskilja henne ordentligt.
Knasigt.


   
SvaraCitera