Aviseringar
Rensa alla

U2 på Ullevi, bäst eller pest?


Issen:

Deras singlar är ju generellt helkassa, Dicotheque, Vertigo, Elevation, Get on your boots, inge bra låtar... framförallt inte sistnämnda som sågats sönder sen den släpptes och är ett svart streck på konserterna

Okej, "äldre hits" kanske är en bättre benämning på dem jag åsyftar.


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

Ricochet:

Okej, "äldre hits" kanske är en bättre benämning på dem jag åsyftar.

Rätt schyst när 60 000 pers tar över sången [love]


   
SvaraCitera

Var där på den första dagen 😀 Stog 2 meter från scen. Absolut bästa var nog beautiful day [bigcheers] Första 3 låtarna var så jäkla avskalade o trista. Men när Beautiful Day kom röt det till. det blev tryck, det blev drag. Hela konserten var igång och publikhavet började hoppa upp och ner 😀 Känslan var obeskrivlig 😀


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

Blåbärt:

Var där på den första dagen

mm 3 första låtarna är inge vidare men så kan de gå... förövrigt så fick andra dagen bättre recensioner på allt och dom bytte ut några av de mindre bra extralåtarna mot sjukt mycket bättre... att få höra Stay istället för Mysterious Ways t.ex. ägde ju sönder... och vi fick även I still haven't found och Electrical Storm som dom spelat live 3 ggr nånsin [smile]


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

Sjukt awesome scen

1249501763_resized.jpg


   
SvaraCitera

Issen:

I still haven't found

Fan dig! 🙁


   
SvaraCitera

Issen:

Bifogade bilder

city of blinding lights 😀 För övrigt låten so fick mig att bli intresserad av U2s musik ;D


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

Blåbärt:

Fan dig! 🙁

Jo låtvalen på andra konserten var galet mycket bättre imo [smile]


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

Blåbärt:

city of blinding lights 😀 För övrigt låten so fick mig att bli intresserad av U2s musik ;D

Helt okej låt, en av de rätt bra från senare albumen.

Senaste albumet är ju liksom pannkaka, typ bara moment of surrender som är riktigt bra.


   
SvaraCitera

Issen:

Senaste albumet är ju liksom pannkaka, typ bara moment of surrender som är riktigt bra.

japp 🙁


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera