Aviseringar
Rensa alla

U21-EM 2011


Ämnesstartare

U21-EM i Danmark är nu slut, och Spanien stod segrare. Välförtjänt? Någon ni tycker har fått sitt stora genombrott, var det något land som floppade? Någon spelare som floppade?

Personligen minskade mitt intresse för turneringen enormt när jag såg att två av Englands största stjärnor hade tackat nej (Arsenals Theo Walcott och supertalangen, 19-årige Jack Wilshere). Först efter turneringen upptäckte jag att Connor Wickham också var uttagen, en spelare som jag tror kommer gå långt (han var yngst i truppen). Någon som vet om han spelade?
Spanien vet jag kanske lite om, precis som nästan alla andra lag i turneringen. Hade även gärna sett Aaron Ramsey och Gareth Bale, men det är ju tyvärr så med de mindre nationerna, något Giggs säkert kan intyga.


   
Citera

har inte tippat på någon av matcherna och har därför inte brytt mig


   
SvaraCitera

Inte följt. Dock tycker jag att det är fascinerande att Spanien vinner även detta.


   
SvaraCitera
Arlo
 Arlo

Nu var det väl ändå EM o inte VM?, eller är det jag som är tard?[tard]

hur som helst hann jag tyvärr inte se så mycket, bara finalen faktiskt, Spanien såg bra ut där iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle inte säga fascinerade, England var egentligen den enda nationen som har både bredden och spetsen att utmana, bara det att spetsen redan spelar i A-landslaget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arlo:

Nu var det väl ändå EM o inte VM

Det har du banne mig rätt i! Ber om ursäkt, sådana misstag får inte begås.. [sad]

Arlo:

Spanien såg bra ut där iaf

Nog gjorde dom det, även om prestationen bakom Thiagos frispraksmål är väldigt överskattad. Antingen så är han distraherad, eller så är han enormt felplacerad.


   
SvaraCitera
Arlo
 Arlo

jo är nog sant, men deras skicklighet ligger ju inte bara i själva målgörandet
nåja. Spaniens framgångar verkar inte vara tillfälliga iaf 😛


   
SvaraCitera