Aviseringar
Rensa alla

Udda komplimanger.


Ämnesstartare

Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:

hon blev besviken när jag sa att jag köpt dem i USA Galen träffade henne aldrig efter det pga hoppa av den kursen, men såg henne för några veckor sen och då hade hon samma benvärmare som jag haha XD

Stackars fröken! Måste verkligen diggat dem Galen Hahaha! xD Hon verkar lite knasig xD

Istechetvåpunktnoll:
En cafétant påpekade att jag hade "väldigt mörka ögonbryn för att vara så blond" 🙁

Hört liknade! För många år sedan i skolan, på gympan så sa en i klassen att jag hade väldigt mörkt hår på bröstet för att vara så blond Galen

mpt:hv:
hahaha alla tanter

De är så söta! 


   
SvaraCitera

Izza_16:
Min lärare sa "vilka fina ben du har" udda och lite små creepy 

Shockerad


   
SvaraCitera
mynona

Komplimanger brukar märkligt nog ofta bara skölja förbi mig, kanske pga min allmänt distanserade person. jag brukar uppfatta dem först när det har gått en tid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Märklig kompliman kanske det inte är? Men en kille sa att mina bröst var mycket skönare än andras. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sofflizz:
Märklig kompliman kanske det inte är? Men en kille sa att mina bröst var mycket skönare än andras. 

vilken sann komplimang 


   
SvaraCitera
time
 time

Typ allt Gasolinerainbow skriver om mig tolkar jag som en udda komplimang (ex: om time höll i sexualkunskap skulle jag gå!)

Min syster tycker jag har de finaste dubbelhakorna. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Du är bra på att ha kul när saker är tråkiga"


   
SvaraCitera

jag var ute och gick på skolgården en gång och fick höra att jag har en fin mage Rodnar vinkade till någon så tröjan hade glidit upp 


   
SvaraCitera
reben

får inte sånt får bara självklara vanliga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time

Min syster tycker jag har de finaste dubbelhakorna. 

haha sann kärlek 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Ibland säger du saker som är för smarta för att jag ska förstå ett ord"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gills komplimanger man ger sig själv? Förmodligen inte. Kan inte komma på nåt. Hade så gärna velat vara med.. nästan att jag är benägen att hitta på nåt 


   
SvaraCitera

hahahahahaha kom nyss på en till kommentar jag fått, när vi var och badade med klassen förut. "Fina tånaglar du har". Jag sa aldrig tack utan jag skrattade hen i ansiktet...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"vet din mamma om att du har så stora bröst hehe"

det var menat som en komplimang men jag förstod den inte alls. hade ej spec stora bröst men var väldigt smal så mina bröst såg ju stora ut iof, och någon mamma hade jag aldrig talat om pga var min _första_ dag i den skolan. jävla konstiga människa. var tvungen att bussa en person på honom sedan pga hn blev för närgången.


   
SvaraCitera