Aviseringar
Rensa alla

Udda och roliga saker som har hänt er


Ämnesstartare

Hej!När jag gick i trean så hade vi ett gigantiskt bråk. Jag var inte med själv, men kände personerna som var med. En av dem involverade tjejerna hade nya fina mockaskor med fransar och klack. En dag så hittade en hennes sko i toaletten. Någon hade bajsat på den och försökt spola ner den. Lärarna fick aldrig tag i personen som gjorde det. Dela mer er av konstiga och roliga saker som har hänt er! 


   
Citera

Fredaghelaveckan:
Hej!När jag gick i trean så hade vi ett gigantiskt bråk. Jag var inte med själv, men kände personerna som var med. En av dem involverade tjejerna hade nya fina mockaskor med fransar och klack. En dag så hittade en hennes sko i toaletten. Någon hade bajsat på den och försökt spola ner den. Lärarna fick aldrig tag i personen som gjorde det. Dela mer er av konstiga och roliga saker som har hänt er! 

hahahhahahahhahahahahhahahhaahahahahhahaha


   
SvaraCitera
Kudhos

Jag har sjungit magnus uggla "kung i baren" i en bar på karaoke med Magnus Uggla i baren. 

Jag var 7. 

den kvällen var jag kung. 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Kudhos:
Jag har sjungit magnus uggla "kung i baren" i en bar på karaoke med Magnus Uggla i baren. 

Jag var 7. 

den kvällen var jag kung. 

Så jävla meta 😀

...finns det en meta-tråd? Den skulle ha platsat där.


   
SvaraCitera
Kudhos

PMR:

Så jävla meta 😀

...finns det en meta-tråd? Den skulle ha platsat där.

Det är så jag roll:ar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Jag har sjungit magnus uggla "kung i baren" i en bar på karaoke med Magnus Uggla i baren. 

Jag var 7. 

den kvällen var jag kung. 

Sju år och i en bar? Inte lite ung?


   
SvaraCitera

Fredaghelaveckan: Sju år och i en bar? Inte lite ung?

nej kung, inte ung.

HAahahhhahahhaha


   
SvaraCitera

Haha oj, vet inte vad jag ska välja.... 


   
SvaraCitera
Exner

Jag dödade en dansk en gång.


   
SvaraCitera

men dansken slank ur näven


   
SvaraCitera

Jag hade en fluga i mitt kök i 4 dagar. Tillslut blev vår vänskap så stor att när han satt på fönstret och jag hade kunnat döda den.. så öppnade jag istället fönstret och släppte ut den.

"Vafan e dehär"

tänkte jag för mig själv..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:
Jag hade en fluga i mitt kök i 4 dagar. Tillslut blev vår vänskap så stor att när han satt på fönstret och jag hade kunnat döda den.. så öppnade jag istället fönstret och släppte ut den.

"Vafan e dehär"

tänkte jag för mig själv..

Hjärta

Fantastiskt:

nej kung, inte ung.

HAahahhhahahhaha

nu är du bara dryg


   
SvaraCitera