Aviseringar
Rensa alla

Udda saker som hänt er.


Ämnesstartare

Såg min farsa ligga utan kläder på mage med ansiktet ner i vårt alldeles för höga gräs. Det var en varm sommardag så vill inte tänka på alla insekter som bodde där. Såg honom genom fönstret tillsammans med min storebror, han bara låg där. Vi funderade på om han var död eller vad fan han sysslade med. Vi vågade inte gå ut och kolla så vi lät honom ligga där, en stund senare hörde vi hur han körde iväg nånstans. Vi tvingade morsan att fråga vad fan han höll på med och han sa att han "solade." Det tror dock ingen på för så solar man inte och än idag vet vi inte vad fan han höll på. Jag tror dock att han typ måste ha svimmat eller nåt.

Kanske inte är så udda men känner man honom är det udda. Han är udda. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:
Såg min farsa ligga utan kläder på mage med ansiktet ner i vårt alldeles för höga gräs. Det var en varm sommardag så vill inte tänka på alla insekter som bodde där. Såg honom genom fönstret tillsammans med min storebror, han bara låg där. Vi funderade på om han var död eller vad fan han sysslade med. Vi vågade inte gå ut och kolla så vi lät honom ligga där, en stund senare hörde vi hur han körde iväg nånstans. Vi tvingade morsan att fråga vad fan han höll på med och han sa att han "solade." Det tror dock ingen på för så solar man inte och än idag vet vi inte vad fan han höll på. Jag tror dock att han typ måste ha svimmat eller nåt.

Kanske inte är så udda men känner man honom är det udda. Han är udda. 

hahaha skön lirare. min far är likadan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tyckte situationen var ganska konstig när jag kramade en kille hejdå vid busshållplatsen och en tjej "attackerar" och börjar fråga ut mig om mitt kärleksliv, jag blev ganska paff, och svarade något kort. Sen satt hon och stirrade på mig hela resan. Såg henne flera gånger och hon stirrade alltid lika mycket på mig, trodde ett tag att hon faktiskt stalkade mig.

En annan lite konstig händelse var när en äldre man i karatedräkt kom fram och berättade att han var mästare i alla kampsporter men ville inte berätta vilka för det var hemligt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en kille i min klass fick för sig att sticka ner sin tunga i halsen på mig, var lite uddaShockerad lyckligtvis går han om tvåan, så slipper ha hnm stirrandes på lektionerna... 


   
SvaraCitera
reben

en gång vaknade jag o va glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En kille på tåget jag aldrig sett förut kom och sade till mig att om han får röra min "bröstmuskel" så får jag röra hans. Ett stort lol på honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one: hahaha skön lirare. min far är likadan.

Haha tack men han är faktiskt en hemsk och bitter gammal man. Dock har han sina moments.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the_fat_one: hahaha skön lirare. min far är likadan.

Haha tack men han är faktiskt en hemsk och bitter gammal man. Dock har han sina moments.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: en gång vaknade jag o va glad

fan vad sjukt, det hände mig med. Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte hänt mig, men min kusin gick hem till min låtsas-farfar, koppla ut hans tv och gick och sålde den, samtidigt som min låtsas-farfar satt och titta på tvn! ..min kusin påstog att han behövde pengar. låtsar-farfar sa inget, han gick o köpte en ny tv dagen efter.


   
SvaraCitera

För någon vecka sedan körde bussen förbi mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vann en resa till New York förra året. 


   
SvaraCitera