Aviseringar
Rensa alla

Uddevalla får landets största bioduk


Ämnesstartare

Så jävla nice om detta blir av. Äntligen händer det nåt här. Heja Uddevalla! Bajs på er andra!

http://bohuslaningen.se/nyheter/uddevalla/1.2342833-uddevalla-far-landets-storsta-bioduk


   
Citera

ok bor iaf i landets största stad 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Abowlakshu: ok bor iaf i landets största stad

Avundsjuk! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På tiden. Då kanske man kan se på bio i den staden nu. Uddevalla hade annars förmodligen sveriges mest trånga anläggning med standard för småbarn i förhållandevis till benutrymmet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir nog bra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cosmonova är fortfarande värre Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj.. cooly 

om det blir så får du rösta hur bra bioduken var


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

19 meter ojoj hudrar då hur bildkvalitet blir . Nej tack för salongsbiograf mkt mysigare med en hemmabio ! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vehnk: På tiden. Då kanske man kan se på bio i den staden nu. Uddevalla hade annars förmodligen sveriges mest trånga anläggning med standard för småbarn i förhållandevis till benutrymmet.

Ja saga är hemsk, snackats ett jäkla tag om den nya nu och asnice att det faktiskt blir av, verkligen på tiden att uddevalla gör nåt.

dazed: Grattis

tack

mrman: Cosmonova är fortfarande värre

http://www.nrm.se/besokmuseet/cosmonova.64.html
?

Hjärtlös: oj.. cooly 

om det blir så får du rösta hur bra bioduken var

Haha okej om du påminner mig nästa sommar så jag jag göra det 🙂

Aaron: 19 meter ojoj hudrar då hur bildkvalitet blir . Nej tack för salongsbiograf mkt mysigare med en hemmabio !

Tveksamt om det blir nåt fel med bildkvaliteten. Den är ju i topp. Jag kan inte såna grejer men var på bio i Berlin en gång och den duken var fan enorm och kvaliteten var fantastisk och ljudet ännu bättre, det var grymt faktiskt. Hemmabio kan nog vara mysigt men vid riktigt stora filmer så är en fullproppad bio rätt coolt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och ingen polariserad 3D!?!? Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
Cosmonova är fortfarande värre Blink

Går ju bara filmer om naturen och sånt där 🙁 actionfilm hos Cosmonova i IMAX 3D hade varit fett yao! Finns det ingen annan IMAX 3D-biograf i Sverige ännu? =(  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Och ingen polariserad 3D!?!?

Vad är det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Vad är det?

Det är 3D.. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Heja Uddevalla! Bajs på er andra!

Mycket gladDock fortfarande inte VIP-salong. Väljer VIP över bioduk hur stor den än må vara...

Håller dock med om:

patrick bateman: Äntligen händer det nåt

Hjärta


   
SvaraCitera