Aviseringar
Rensa alla

Uddevalla gymnasie?


Ämnesstartare

ja... någon som går där? e det en bra skola?
eftersom jag sökt dit... så ja, kommer jag in ( sökte sent, så jag vet inte ännu) så blir det natur med bildprofil, låter nice 😀
om jag inte fick hoppa in direkt i tvåan vill säga.
men ja, mest bara... e det en bra skola? e uddevalla en bra stad? oO


   
Citera

Alla skabbiga/läskiga/jobbiga orustbönner går där, de är epsikt läskiga och fail. Allt pack från Orust kommer dit och sen går det aldrig vildare i livet [no-no]

Jag kommer från Orust, jag vet [no-no]

Och Uddevalla har vunnit pris för Sveriges tråkigaste stad och det lever den upp till. Uddevalla är jättetråkigt.
Mitt bästa val jag någonsin gjort var att inte följa strömmen och välja Uddevalla som (nästan) alla andra på min skola gjorde. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Jag går där

e det en bra skola då? vilken linje? hur fan e uddevalla?
(aldrig varit där...)

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nintendo:

Alla skabbiga/läskiga/jobbiga orustbönner går där, de är epsikt läskiga och fail. Allt pack från Orust kommer dit och sen går det aldrig vildare i livet

hahahahaha xD kul att du skriver bönder 😀 just nu går jag naturbruk mitt ute i smålands skogar, DÄR finns det bönder xD dessutom e närmaste civilisation en håla med typ tusen invånare... så e det en tråkig stad e det nog mer livat ändå 😛


   
SvaraCitera

Typisktmig:

hahahahaha xD kul att du skriver bönder 😀 just nu går jag naturbruk mitt ute i smålands skogar, DÄR finns det bönder xD dessutom e närmaste civilisation en håla med typ tusen invånare... så e det en tråkig stad e det nog mer livat ändå 😛

Alltså, när du kommer utifrån så kanske du inte upplever Uddevalla lika tråkigt som jag gör, eftersom jag har varit där när jag var ung osv.
Det finns i alla fall en simhall där. Och McDonalds. Några affärer, ett gratismuseum och... inte så mycket mer :c
Men det hänger ju en hel del ungdomar där dock (även om deras favorituteställe stängde nyligen *fnissar elakt*) men de är som sagt mest folk med epa eller en sliten 240 och så sönderblonderade fjortisar:c
Fast ptja, det kanske inte är så illa nu för tiden, har inte satt min fot där på år och dar. Min systers väninna bodde där i något år, hon vill aldrig mer sätta sin fot där [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Min systers väninna bodde där i något år, hon vill aldrig mer sätta sin fot där

neeeej! läskigt xD usch,usch... kanske dax att ångra sig för min del, hmm... skogen eller uddevalla...


   
SvaraCitera

Typisktmig:

neeeej! läskigt xD usch,usch... kanske dax att ångra sig för min del, hmm... skogen eller uddevalla...

Men tydligen så gillar flera generationer av Orustbor uddevalla [bigsmile]


   
SvaraCitera
KSENIA

UDDEVALLA SUGER, GICK I GY,MNASIET DÄR
TRÅKIGARE STAD FÅR MAN LETA EFTER 🙁
SÖK TILL TROLLHÄTTAN ISTÄLLET


   
SvaraCitera

Nintendo:

(även om deras favorituteställe stängde nyligen *fnissar elakt*)

R.I.P. GG [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Men tydligen så gillar flera generationer av Orustbor uddevalla

jadu, om jag bara vetat vad orust är xD

KSENIA:

UDDEVALLA SUGER, GICK I GY,MNASIET DÄR
TRÅKIGARE STAD FÅR MAN LETA EFTER 🙁
SÖK TILL TROLLHÄTTAN ISTÄLLET

fast bor man mitt ute i skogen så e nog vilken stad som helst bättre....
trollhättan? har de natur med bildprofil? för det e enda anledningen till vf jag söker uddevalla xD vi har inte det i lund 🙁


   
SvaraCitera

Typisktmig:

jadu, om jag bara vetat vad orust är xD

Sveriges tredje största ö [no-no] Eparaggar, bönner och sådana överallt. Folk börjar snusa i sjuan osv [y]

Typisktmig:

fast bor man mitt ute i skogen så e nog vilken stad som helst bättre....

Nej. Jag hade valt Norrlands djupaste skogar framför Uddevalla. Uddevalla är den platsen där jag minst av allt vill bo, av alla platser jag har besökt i Sverige.


   
SvaraCitera
KSENIA

Typisktmig:

fast bor man mitt ute i skogen så e nog vilken stad som helst bättre....

nej[chocked] alltså de som bor i uddevalla, så sjukt töntiga, beter sig som fjortisar hela stan... oavsett ålder...

Typisktmig:

trollhättan? har de natur med bildprofil?

det har de iofs inte 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

nej alltså de som bor i uddevalla, så sjukt töntiga, beter sig som fjortisar hela stan... oavsett ålder...

usch!!! låter inte bra :S men det måste ju finnas lite vettigt folk där, annars e det riktigt, riktigt illa :S


   
SvaraCitera

Typisktmig:

usch!!! låter inte bra :S men det måste ju finnas lite vettigt folk där, annars e det riktigt, riktigt illa :S

Det är tveksamt eftersom:

KSENIA:

alltså de som bor i uddevalla, så sjukt töntiga, beter sig som fjortisar hela stan... oavsett ålder...


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera