Aviseringar
Rensa alla

UFO-krashen på Roswell 47 Påhitt eller på riktigt?


Smilen
Ämnesstartare

Jag ser en intressant dokumentär om UFOT som krashade i Roswell år 1947. Människor har poängterat händelsen och det finns många "vittnen". Jag har en intressant fråga då. Varför färdas alla dessa tefat till jorden för och var krashar de på jorden av alla ställen? Jo, de vet att livet finns här.


   
Citera
Smilen
Ämnesstartare

Dokumentären är intressant och trovärdig. Men jag har svårt att se varför ufot kraschade här och ingen annanstans.


   
SvaraCitera

Edit: Formulerar mig annorlunda... Jag har svårt att lita på USA-TV överhuvudtaget 🙂
Det känns rätt så mycket bluff, det mesta därifrån tyvärr.


   
SvaraCitera

de var IS tereorister


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

thl*kt N.:
de var IS tereorister

För tidigt på åratalet.


   
SvaraCitera

thl*kt N.: tereorister

Finns inget som heter såRullar ögonen


   
SvaraCitera

Det va ett Jordiskt objekt skapad av Nazi-Tyskland eller va en rysk experiment militärfarkost högst troligt. Finns mer bevis för att det finns teknologi som utvecklas i hemlighet ifrån allmänheten är ca 50-100 år framåt än den teknik  vi ser i dagens samhälle.  Där har du svaret på 95% av alla UFO iakttagelser. Aliens är ett nyare namn som man förr kallade för  demoner eller DJin's.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Starkill91 :
Det va ett Jordiskt objekt skapad av Nazi-Tyskland eller va en rysk experiment militärfarkost högst troligt. Finns mer bevis för att det finns teknologi som utvecklas i hemlighet ifrån allmänheten är ca 50-100 år framåt än den teknik  vi ser i dagens samhälle.  Där har du svaret på 95% av alla UFO iakttagelser. Aliens är ett nyare namn som man förr kallade för  demoner eller DJin's.

Härlig information. Jag tackar och bugar. Glad


   
SvaraCitera

Smilen:

Härlig information. Jag tackar och bugar. Glad

Lugnt,jag  avskyr missledande Information!  


   
SvaraCitera

Visst var det ett UFO som kraschade. Här är tom några bilder på en av utomjordingarna. 

229231.jpg

Sketches.jpg

maxresdefault.jpg

OBS! sprid inte bilderna då det bara är jag och en CIA-agent som har tillgång till bildera OBS!   Blink


   
SvaraCitera

FAke ser ut som om en flintskallig tortera människa med downs syndrom!  


   
SvaraCitera

Starkill91 : FAke ser ut som om en flintskallig tortera människa med downs syndrom!

Jag hittade bilderna här:

Unseen Roswell UFO crash photos unveiled TODAY which 'prove' ALIENS exist
THE most conclusive evidence to date that aliens DO exist is set to be unveiled today – in the form of unseen photos from the 1947 Roswell UFO crash.
http://www.dailystar.co.uk/news/latest-news/440340/Roswell-Unseen-1947-UFO-crash-images-unveiled-today-show-aliens-exist


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

stolt blond svenska:

Jag hittade bilderna här:

Unseen Roswell UFO crash photos unveiled TODAY which 'prove' ALIENS exist
THE most conclusive evidence to date that aliens DO exist is set to be unveiled today – in the form of unseen photos from the 1947 Roswell UFO crash.
http://www.dailystar.co.uk/news/latest-news/440340/Roswell-Unseen-1947-UFO-crash-images-unveiled-today-show-aliens-exist

Jag gillar att tro på det övernaturliga, livet blir mycket roligare då än någon logisk förklaring.


   
SvaraCitera

Smilen:

Jag gillar att tro på det övernaturliga, livet blir mycket roligare då än någon logisk förklaring.

är väl roligare att ha rätt?


   
SvaraCitera

eller bättre iaf


   
SvaraCitera