Aviseringar
Rensa alla

Uhuhuhu


Ämnesstartare

isola:

Men jo de är ju det, men jag kan oftast bortse från det [sad][sad][sad]

Då är det bara att genomlida.

isola:

Tack, fast jo! borde ha hunnit med så mycket nu känner jag

Jag är äldre än dig, pluggar fortfarande och bor hos föräldrarna...
Jag känner flera som känner att de borde ha hunnit med mera. De jämför sig med andra som har karriär och familj och varit överallt och så vidare och så vidare.
Men det handlar inte om det. Men det kanske du vet om när du har mindre dåliga dagar.

- Vad gör du då?
- Väntar på bättre tider... [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bli delfinskötare då! [smile]
eller kanske se om det finns någon deltidstjänst eller nåt som gör att du kan umgås/ta hand om djur? Uppenbarligen bryr du dig ju om dem. Så du kanske skulle bli gladare av det?

och äsch, är du inte nära 40 kan du bra gärna stanna här nåt decennium till.

Och om du känner att du vill hitta på saker så är det bara att köra på! i matbutiker brukar det finnas upphängda lappar med jobb som ger lite pengar. Annars finns ju internet, hur mycket som helst. Vem vet, du kanske kan göra något sådant och samla ihop tillräckligt för att göra en Sverige-road trip kombinerat med en UM-tour? Då kan du besöka Umare + se roliga monument runt om i landet. Kanske åka till något kul Zoo med djur du inte har sett tidigare (eftersom du verkar som en djurmänniska)?

Det kanske känns usch och blä nu, men det brukar bli bra om man försöker göra något åt det. [smile] Små grejer gör skillnad. Hoppas du mår bättre snart isola!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Jag är äldre än dig, pluggar fortfarande och bor hos föräldrarna..

Men du har ju redan en yrkestitel och jobb!
Har haft jobb och helt eget boende, men det kostar att leva bra. [sad] tyvärr.

Myksa:

Men det handlar inte om det.

Egentligen vet jag ju det, att alla har sin utgångspunkt och sina kors att bära, men inte idag. Idag vill jag gifta mig, ha högavlönat jobb och en stor villa vid stranden. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Kanske åka till något kul Zoo med djur du inte har sett tidigare (eftersom du verkar som en djurmänniska)?

men det är ju så sorgligt att se dem där i bur och bli störda av alla dumma ungar som står och skriker åt dem.
men ja, kolmorden är fint.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

men det är ju så sorgligt att se dem där i bur och bli störda av alla dumma ungar som står och skriker åt dem.

Håller med 🙁 Jag tänker alltid på hur de stackars djuren är inlåsta där och inte får leva som djur faktiskt förtjänar att leva. In peace! Inte med massa barn som står och pekar på dem.

Var som när jag var i Skansen på valborg, blev lite ledsen när jag såg hur en björn tryckte sig mot glaset och tjöt ut i typ en kvart. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

Var som när jag var i Skansen på valborg, blev lite ledsen när jag såg hur en björn tryckte sig mot glaset och tjöt ut i typ en kvart. 🙁

[cry][cry][cry][cry] får ont i hjärtat


   
SvaraCitera

Zymbaline:

Var som när jag var i Skansen på valborg, blev lite ledsen när jag såg hur en björn tryckte sig mot glaset och tjöt ut i typ en kvart. 🙁

Ja det är ju hemskt, kanske hade ont i magen ? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

läser ubuntu varje gång [sad]

najs bild tho [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en bra dag, bortsett från att jag sträckte rumpan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

vi kan grilla majs och bada

JAG ÄR PÅ!!! [cool]

Carlin:

kanske hade ont i magen ? [crazy]

HAHAHAHAHAHA!!!

Nachac:

bortsett från att jag sträckte rumpan.

Min brukar somna, eller ja iaf ena skinkan [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Åh vill ha en stor stor gård och ta hand om alla stackars djur.

åh kom att tänka på:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

åh kom att tänka på:

ååååh har du sett den där med henne och alla katterna?!?!
HAHAHAHAHAHA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

ååååh har du sett den där med henne och alla katterna?!?!
HAHAHAHAHAHA

vah neh har bara sett denna? :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

vah neh har bara sett denna? :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

d

hahah bäst <3

särskillt den lila i början med gitarren[love]


   
SvaraCitera