Aviseringar
Rensa alla

Uku (utanför kroppen upplevelse)


Ämnesstartare

Har ingen anning om det här är rätt ämne men..

Jag vet inte om nån känner till eller har upplevt uku (Utom kroppslig upplevelse) Jag har inte gjort det ärligt talat vågar jag inte det .. [blush] Men jag undrar om nån kan väcka en samtidigt som man är på alstra-resa (inte säker på om det kallas så)

Och så vill jag gärna ha lite mer fakta och upplevelser från er, det måste ju va någon som har gjort det ? eller ni borde iallf kommit in i vibrations stadiet ni som iallf har försökt.

[ursäkta för alla stavfel och så. orkade liksom inte bry mig just nu [ops] ]


   
Citera

Öhm.. Att sluta tvärt med diverse medicinering/neuroleptika slutar med att du har "out-of-body experiences" hela jävla dagarna. Obehagligt, jobbigt och förbannat tröttsamt


   
SvaraCitera

Jag är alldeles för otålig för att få fram resultat, har gett upp det flera gånger


   
SvaraCitera

jkj94:

Jag har inte gjort det ärligt talat vågar jag inte det ..

Hur gör man? Orkar in googla [blush]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Astral Projektion, att göra en astral resa genom tid och rum.


   
SvaraCitera

Ehm, jag har aldrig försökt göra det frivilligt men hände mig en gång.
Gick bara i en park och pratade med en kompis när jag plötsligt ser mig själv gå där bredvid henne och prata, hör ingenting utan ser bara. Jag har ingen jävla aning om vad jag sa till henne under de där 10sekunderna. Sjukt läskigt, sjukt coolt.


   
SvaraCitera

Så du vill hallucinera, protip: använd hallucinogena droger[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIIIIIIIIIH:

Gick bara i en park och pratade med en kompis när jag plötsligt ser mig själv gå där bredvid henne och prata, hör ingenting utan ser bara

jag trodde att manb bara kunde sova och göra det :S, och att man va helt bedövad :S, men jag kan ha fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idiot det heter inte UKU det heter Astral projektion


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

Idiot det heter inte UKU det heter Astral projektion

[confused]

det är nästan samma sak ? vad spelar det för roll vad det heter, folk fattar ju iallf.


   
SvaraCitera

Flög. [smile]


   
SvaraCitera

jkj94:

jag trodde att manb bara kunde sova och göra det :S, och att man va helt bedövad :S, men jag kan ha fel.

hah, tydligen inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jkj94:

det är nästan samma sak ? vad spelar det för roll vad det heter, folk fattar ju iallf.

För att det är ingen riktig förkortning.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Vetenskap och Filosofi


   
SvaraCitera