Aviseringar
Rensa alla

ullared


Ämnesstartare

jag har fasnat lite för white-trashshowen ullared på 5:an. börja med att jag första avsnittet kolla i 5-10 min å garva åt dom. nästa avsnitt kolla jag på hela (e väldigt ovanligt att jag kollar på ett helt program kan jag lägga in). det jag nu undrar är det någon mer som jag? som hatar en själv för att man kollar på ett sådant billigt o okultiverat whit-trashprogram[sad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Inte sett ett avsnitt i sin helhet. Men det känns vääääldigt scriptat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har sett, vet egentligen inte varför för det är skitdåligt lol.


   
SvaraCitera

Tittar inte så mycket på TV, men råkade se lite av ett avsnitt. Jävlar, jag har inte så mycket WT-folk i ett enda program!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det suger :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Insert name here:

men råkade se lite av ett avsnitt. Jävlar, jag har inte så mycket WT-folk i ett enda program!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

det jag nu undrar är det någon mer som jag?

du är inte ensam haha. det är ju underhållande men på ett sätt jävligt deprimerande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kollar ej på tv


   
SvaraCitera

Jag har inte sett något avsnitt, men däremot läst om serien. Fy fan så typiskt, detta kommer bli ännu en sån serie där de flesta tittarna bara säger "jag kan inte låta bli att kolla för att det är så dåligt", NÄHÄ?! Vad fan, kan folk börja tänka för sig själva någon gång, helt otroligt. Och Kanal 5 når säkert tittarrekord pga. denna lättsinta serien helt utan innehåll. Typiskt.

Blir så förbannad på sån här lättsam underhållning 3-,4-,5- & 6an sänder, förstår inte hur folk kan titta på sånt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

det är ju underhållande men på ett sätt jävligt deprimerande

alltså, känns efteråt som: jaha, livet e kort o 30 min gick åt att skratta åt white-trash


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

alltså, känns efteråt som: jaha, livet e kort o 30 min gick åt att skratta åt white-trash

menade mer att man tkr synd om människorna :S han som jobbade där och var alldeles ensam och typ "jag intalar mig att jag inte hittar ngn för att det inte passar med det här jobbet nu" samtidigt som han inte verkade ha några planer på att vidareutbilda sig eller göra ngt annat :S plus att han var levande bevis på att kristna inte lever livet fullt ut för att de tror att de får det bättre i himlen lol och likadant med den där tjocka kvinnans man som ville ut och resa och bara såg på sin fru när hon köpte en massa skräp för hans årslön. det är deprimerande!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lacostekrokodilen:

det jag nu undrar är det någon mer som jag? som hatar en själv för att man kollar på ett sådant billigt o okultiverat whit-trashprogram[sad]

Ja, såg på Färjan och Färjan2 när det sändes. Varje måndagkväll skuttade jag ner i tv-soffan och virade in mig i en filt, redo för Färjan-Håkan.
Egentligen var det extremfånigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har fått sett det i skolan av någon jävla anledning. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

den där tjocka kvinnans man som ville ut och resa och bara såg på sin fru när hon köpte en massa skräp för hans årslön. det är deprimerande!

[sad] Fy. Tur att jag inte har femman.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

jag intalar mig att jag inte hittar ngn för att det inte passar med det här jobbet nu

var lite synd, men kunde inte låta bli att garva åt kommentaren när kameramannen såg att han la upp 4! bitar kött o frågar: vad skaru ha till det där?
-öl


   
SvaraCitera