Aviseringar
Rensa alla

um är ett barnsligt forum


Lounge
Ämnesstartare

Brk g:

håkan juholts avgång oj vilket sprängstoff

Blivande_japan:

kan göra i tråd om d för dig om du vill

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=318890&page=1#11819114

syftade jag ju på [crazy]

enhimmelskdrog:

det är det som gör det kul tänkte jag skriva men oftast är det ju inte kul här hah ahhahah aah ha ha h

[crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

um är en sekt för oss som spenderar för mycket tid framför datorn


   
SvaraCitera

tigr:

genomsnittsmedlemmen är helt enkelt dum i huvudet. det går inte att föra en debatt med folk som fortfarande är 12 år mentalt

bläh, um är skönt får då slipper man för det mesta folk som hela tiden ska trycka på att man är dum i huvudet för att man inte är intresserad av omvärlden eller vill debattera viktiga saker.

jag har lugnt inte det intresset bara!!


   
SvaraCitera

forum för 15 åriga rasister


   
SvaraCitera

Lounge:

finns inget vidare intresse av diskussioner utanför youtubeklipp, strumpor och forumlekar

Du glömde rumpdaller och hebefili[no-no][no-no][no-no]

[love]


   
SvaraCitera

OF 5:

nej det är helt riktigt den generella UMaren skiter i verkligheten

De e ju därför man e hääär[cute]


   
SvaraCitera

tigr:

bidragstagare

ja!? när man pluggar på universitet brukar man gå på bidrag [confused]

fast du kanske aldrig gjort det... [rolleyes]

Lounge:

syftade jag ju på

aha [blush][sad]
jag som gjorde tråd1 only for you [sad]


   
SvaraCitera
Åtta

Nu var kanske inte Juholts avgång det bästa exemplet på en viktig och intressant diskussion, men principen håller jag med om. Det har växt fram en kultur som belönar anti-intellektualism, tyvärr. Det enda verktyget som finns för att belöna skapandet av intressanta debatter är att själv delta i dem. Då det finns långt många fler som inte har något intresse av det stärks den kulturen ytterligare. Det blir en ond cirkel av idioti, helt enkelt.

Om ni har idéer på hur den cirkeln kan brytas så är jag idel öra.


   
SvaraCitera

Åtta:

Om ni har idéer på hur den cirkeln kan brytas så är jag idel öra.

Ta bort klotter [wink]

+ resten av X [wink]


   
SvaraCitera

Moderatorer kan när det uppstår en intressant diskussion i en tråd om något annat, istället för att skrika "Off topic!" och radera, skapa en tråd om ämnet och flytta inläggen dit.


   
SvaraCitera
Åtta

Nachac:

Moderatorer kan när det uppstår en intressant diskussion i en tråd om något annat, istället för att skrika "Off topic!" och radera, skapa en tråd om ämnet och flytta inläggen dit.

Håller helt med. Vi har redan haft en diskussion om det i modforumet.


   
SvaraCitera

Åtta:

Håller helt med. Vi har redan haft en diskussion om det i modforumet.

Grejt.


   
SvaraCitera

Att ingen skriver om Julholts avgång är ju för att vänsterextremisterna på forumet har tagit död på den politiska debatten som flödade fint 2006-2009.

Det finns inget tråkigare än att diskutera politik med UMs vänsterextrema. Man blir mer intellektuell av att dunka huvudet i väggen.


   
SvaraCitera

http://www.vingel.se/pages/photo.php?id=305&sSearch=

Här har ni ert roliga för ikväll, här har vi en lirare säger ja...


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Macktorsken:

forum för 15 åriga rasister

XD

Blivande_japan:

jag som gjorde tråd1 only for you [sad]

aw det var fint [love]

Åtta:

Nu var kanske inte Juholts avgång det bästa exemplet på en viktig och intressant diskussion

var ett existerande exempel som inte ens det förde med sig vidare diskussion [crazy]

Macktorsken:

Ta bort klotter [wink]

nej, finns ändå intresse för, inte ska man döda det bara för att bredda forumet

Nachac:

Moderatorer kan när det uppstår en intressant diskussion i en tråd om något annat, istället för att skrika "Off topic!" och radera, skapa en tråd om ämnet och flytta inläggen dit.

good point!


   
SvaraCitera