Aviseringar
Rensa alla

UM är skyldig mig en glad midsommarhelg.


Ämnesstartare

Enligt min käre vän mr. Google, så hänvisar ungdomar.se att denne önskar mig en glad mimdsommarhelg. Jag finner detta besynnerligt. Detta därför att fenomenet midsommar inte är aktuellt under höstens förruttelse, dvs. rådande omständighet, samt att midsommar inte bör betraktas som ett evigt predikat som existerar a priori, och kan därför inte härleda sig självt under vilka slutgiltiga premisser som helst, fritt från de förväntande epistemologiska fallvinklar som avgör hur konsekvent det är för ungdommar.se att önska en glad midsommarhelg mitt i oktober. Midsommarhelgen som UM utlovar kan därför, under rådande omständighet, bara utspela sig på falska premisser, och därför bara äga rum i fantasin, fri från övriga ontologiska eller teleologiska observationer.

Jag anser dock att det är en moralisk skyldighet att ungdomar.se fullföljer sitt eget löfte om en glad midsommarhelg då detta nu har varit en drivande tes för denne. Därför så föreslår jag att att denne tråd tillägnar syftet "glad midsommarhelg", oavsett ideella eller materiella omständigheter kring nuvarande tillstånd. Eftersom som premissen är falsk enligt empirisk analys så kan fenomenet urarta sig hur nu ungdomar.se (redaktion, mods, användare etc.)väljer självt. Bara jag får en glad jävla midsommarhelg.

Tack o hej.


   
Citera
Ämnesstartare

vad googlade du?:-)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

vad googlade du?:-)

googla bara ungdomar.se så står det om midsommar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

googla bara ungdomar.se så står det om midsommar

haha va kul^


   
SvaraCitera

Någon på UM har misslyckats brutalt med title-tagen.

Personen i fråga drack kanske metanol på midsommar och kom aldrig tillbaka till jobb? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var är min midsommar då???


   
SvaraCitera
mynona

Tamburinmannen:

Enligt min käre vän mr. Google, så hänvisar ungdomar.se att denne önskar mig en glad mimdsommarhelg. Jag finner detta besynnerligt.

Men! Tänk, detta har länge varit exakt min tanke, och du har sammanfattat den tillfullo och dessutom till punkt och pricka. Jag har förstrött tänkt allt detta varenda gång jag har tryckt på länken och reflekterat över detta, men aldrig kommit mig för att starta just denna tråd av ren resignation, och jag är glad över att det nu har gjorts åt mig. Midsommar är precis vad man behöver och trycker man på en länk som representerar detta förväntar man sig förstås att komma rakt in i det. Ska man utgå ifrån att vi här befinner oss i en mentalt evig midsommar?


   
SvaraCitera

jag vill också vara med!


   
SvaraCitera