Aviseringar
Rensa alla

UM-are i olika städer


Ämnesstartare

debepe: Livet tillåter dig men inte fjuttiga um, nej. men du FÅR göra det & som jag skrev så gör man fel då.
...................................... OCH det är INTE mitt problem.

ville ba' skriva det så att folk tänker efter om någon skulle få för sig att fylla i lista för att exempelvis stoltsera med hur många umare personen känner. förstår inte varför du ska vara så defensiv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: ok är nästan i lund iaf, mitt tips är: plugga inte där

kmr nog inte göra det 🙂 vill heller inte dit, vill helst inte till en stor stad för jag saknar disciplin. blir bäst om jag isolerar mig lite, tror jag, kanske...... Men söker för att vara på den säkra sidan & för att ajg vill till 2 utbildningar som finns där.
Men vrf inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iskall: förstår inte varför du ska vara så defensiv

För du upprepar ngt jag skrivit. Skrev precis, typ 2 min innan, att det var fel. 


   
SvaraCitera
reben

df rqp:

oj skrev badum klatsch men tog bort det pga fult men glömde ta bort hela så d blev ännu fulare

aha............

debepe:

kmr nog inte göra det 🙂 vill heller inte dit, vill helst inte till en stor stad för jag saknar disciplin. blir bäst om jag isolerar mig lite, tror jag, kanske...... Men söker för att vara på den säkra sidan & för att ajg vill till 2 utbildningar som finns där.
Men vrf inte?

lund är helvetet på jorden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Livet tillåter dig men inte fjuttiga um, nej. men du FÅR göra det & som jag skrev så gör man fel då.
...................................... OCH det är INTE mitt problem. 

Allt kanske ej handlar om vad som är ditt problem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burgfitta: Allt kanske ej handlar om vad som är ditt problem

iskall: UMare får väl välja själva om de vill skriva ut sin postort.

Menar att om ngn gör fel, har inte det ngt med TS att göra så vrf ska jag bry mig? :S kändes som att du ville att jag skulle skriva "men ni måste skriva vad Ni bor, inte var ngn annan bor - för så får man inte göra, så ni vet"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: lund är helvetet på jorden.

umeå & östersund är lika illa. Vill inte till de tre ställena egentligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: För du upprepar ngt jag skrivit. Skrev precis, typ 2 min innan, att det var fel.

nej det gjorde jag inte, du skrev annorlunda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iskall: nej det gjorde jag inte, du skrev annorlunda.

aja, bryr mig inte så mkt om ngn gör fel lr inte men bra för ngn att du utmärkte det iaf


   
SvaraCitera
reben

debepe:

umeå & östersund är lika illa. Vill inte till de tre ställena egentligen

hade valt umeå 1000000000 ggr framför lund men mm fattar. välj dom andra ist


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: utmärkte

uppmärksammade***** så trött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: hade valt umeå 1000000000 ggr framför lund men mm fattar. välj dom andra ist

kmr jag inte in i östersund är det konstigt om jag gör det i lund. annars blire ngt random lärarprogram i falun, för de hade så låga intagninspoäng

Party lr inte hihi


   
SvaraCitera
reben

debepe:

kmr jag inte in i östersund är det konstigt om jag gör det i lund. annars blire ngt random lärarprogram i falun, för de hade så låga intagninspoäng

Party lr inte hihi

va ska du plugga öht


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe: aja, bryr mig inte så mkt om ngn gör fel lr inte men bra för ngn att du utmärkte det iaf

okej vad *någonting*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben: va ska du plugga öht

Vill inte dela med mig 🙁 för då avslöjar jag vad jag fick på hp 


   
SvaraCitera