Aviseringar
Rensa alla

UM:arnas politiska ställningstaganden


Libertad:

försöker övertyga Fpare

finns nyliberaler inom Fp så vrf inte?


   
SvaraCitera

värdeuppgift:

finns nyliberaler inom Fp så vrf inte?

Du har en jävligt stor uppgift framför dig, likväl. Funderat på ett parti som tycker som du istället?


   
SvaraCitera

Libertad:

Du har en jävligt stor uppgift framför dig, likväl. Funderat på ett parti som tycker som du istället?

jo, men eftersom dom nog inte komma in i riksdagen så försöker jag göra om ett etablerat parti istället. orkar inte baka från scratch


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

"Politisk åsikt:
Provokatör"

coolt, (här försökte jag skriva något bra, men allt lät sarkastiskt) [bigsmile]


   
SvaraCitera

iosib:

coolt, (här försökte jag skriva något bra, men allt lät sarkastiskt) [bigsmile]

Har du nåt problem med provokatörer eller? Seriöst, lägg ner den "seriösa" politiken. Det är så sjukt mycket roligare att provocera människor.


   
SvaraCitera

cillan_:

Finns det inga som exempelvis förespråkar Moderaternas eller Folkpartiets politik?

Usch, hoppas det inte finns några vidriga moderathoror här! [mad]

Tänkte rösta på FP men sen insåg jag att dom är fascister och älskar EU och det packet och inte tuffa lieberaler som vill ha mindre lagar och mer frihet och kärlek osv [n]

Hatar dock kommunister för dom är också fascister (kanske inte i grundtanken men de etablerade kommuniststaterna som existerat/existerar har alltid varit fascistiska).

Hatar alla partier i rikstagen så jag röstar nog på piratpartiet [y]


   
SvaraCitera

Libertad:

Har du nåt problem med provokatörer eller?

mm, älskar provokatörer [love][blush]

Libertad:

Seriöst, lägg ner den "seriösa" politiken. Det är så sjukt mycket roligare att provocera människor.

den bästa känslan är när man märker att den andra parten börjar få slut på argument och bara slänger ut sig random saker [cute]


   
SvaraCitera

Hatar högtravande borgarsvin men är inte särskilt vänster. Definierar mig i nuläget som beskådande.


   
SvaraCitera

iosib:

mm, älskar provokatörer [love][blush]

Okej. Nästa gång vi ses: try me.

iosib:

den bästa känslan är när man märker att den andra parten börjar få slut på argument och bara slänger ut sig random saker [cute]

Det är iofs alltid kul, men det är roligare att istället bara få sin motståndare förbannad genom att vara dryg och dum. [blush]


   
SvaraCitera

Libertad:

Okej. Nästa gång vi ses: try me.

[zzz]


   
SvaraCitera

iosib:

[zzz]

Lovar, det finns grejer vi inte håller med varandra om, även om vi båda råkar vara vänster. Och jag kan provocera. Så det kittlas i högernäven.

Vi ses. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

I övrigt är jag mestadels provokatör

Det lät ju moget [rolleyes]


   
SvaraCitera

Är väldigt, väldigt förvirrad när det gäller min politiska läggning. Vet vad jag tycker men inte vad jag "är".


   
SvaraCitera

Jag är liberal. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

svar på frågan?

Jag hatar smileyparader.


   
SvaraCitera