Aviseringar
Rensa alla

UM-AWARDS DISKUSSIONSTRÅD


Ämnesstartare

Hej alla pratglada UM-awardsnördar. Eftersom det varit mycket off topic-inlägg i UM-awardstrådarna skapar jag här en tråd för oss som gärna pladdrar vidare. 

Här kan vi diskutera nomineringar, röster och annat som är relaterat till UM-awards utan att störa vår kära admin Time. 

Sätt igång!


   
Citera
Ämnesstartare

kan börja med att säga att jag:

1. inte begriper hur folk kan rösta på mig till "årets umare" pga tycker inte jag utmärkt mig särskilt mycket i år. 

2. tycker det är kul att niklasw tycker jag är mysigast på um i år

3. undrar vem som kommer sluta upp som årets attentionwhore och om hen kommer ta illa upp (känns som det är lite känsligt faktiskt)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill inte vara med i någon nominering om jag ska vara ärlig. Därför skulle jag vilja att moderatorerna inte tar med mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir lite rörd av alla röster jag får men blev extra smickrad av att brkg valde mig som årets mysigaste pga kändes otippat som fän.


   
SvaraCitera
mynona

precis den tråd som behövdes! det enda som är synd att man inte kan citera hit dem det gäller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag trodde jag hade dragit ner ganska rejält på forumlekandet, att jag knappt forumleker någonting alls längre.. Rodnar


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

S3ON: Jag trodde jag hade dragit ner ganska rejält på forumlekandet, att jag knappt forumleker någonting alls längre..

Svår stämpel att bli av med Blink Fint att vi nominerade varandra till årets mysigaste! MYSKLUBBEN!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Jag blev väldigt glad över rösterna, och för dessa är jag väldigt tacksam.

🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

Svår stämpel att bli av med Blink Fint att vi nominerade varandra till årets mysigaste! MYSKLUBBEN!

lr hur! En gång forumleker, alltid för all evighet..  :/

 MYSPYS! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
precis den tråd som behövdes! det enda som är synd att man inte kan citera hit dem det gäller

sant. en får ba hoppas att personen skriver här


   
SvaraCitera
Satrid

Hm hur hittar man den officiella UM-awards tråden?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner mig lite besviken över att jag bara fått röster i två av tre um-parsnomineringar innehållandes mig. någon borde rösta på mig och psychoex för att balansera upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lite ledsamt att man bara får röster i kategorierna årets drygaste och årets troll. Har jag verkligen varit så dryg? Troll-grejen förstår jag mig däremot inte på alls...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ironiskt att Dazed, killen som spammade mina trådar med flera hundra personangrepp, nominerar MIG till årets drygaste och årets bråkmakare... Oskyldig


   
SvaraCitera