Aviseringar
Rensa alla

Um awards, ja eller nej


Ämnesstartare

Image

Det är alltid folk som inte blir nominerade, eller blir nominerade i kategorier de ser som förolämpade eller på andra sätt jobbiga.
Vad tycker du?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Ja.

isola:

Det är alltid folk som inte blir nominerade, eller blir nominerade i kategorier de ser som förolämpade eller på andra sätt jobbiga.

Buhu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

annars kan man ju köra en spinoff med det beryktade http://www.ennie-awards.com/blog/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja för fan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Mm. Samtidigt som jag tycker synd om dem som inte ser det roliga i det och/eller känner sig utanför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

nää har redan vunnit den där skiten

fulröstade du i min poll [sad]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

isola:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

isola:

Vad tycker du?

Att de ska sluta böla så jävla illa. Man kan inte alltid anpassa sig efter gnällkärringarna (eller borde det vara gnällhenarna?)


   
SvaraCitera
Paseo

äh, de som blir nominerade är ju såna som ska föreställa va ganska vuxna människor o jag tror inte det finns ngn som bryr sig sådär märkvärt mkt.

NEEEEJ ÄÄÄÄÄ BUHUHUHUHU JAG BLEV INTE NOMINERAD I UM AWAAARDS/BLEV NOMINERAD ASTASKIGT I UMAWARDS [cry][cry][cry]

tror inte ngn blir så jätteledsen, även om det kan kännas liitelite


   
SvaraCitera
mynona

isola:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Det finns alltid de som blir bortglömda, men precis som i alla tävlingar handlar det inte så mycket om att kröna den "bästa", utan bara om en förevändning att uttrycka uppskattning för någon som påverkat en extra mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Det är trevligt och ger en liten bild av hur folk uppfattar en. Om nån känner sig ledsen för att de nomineras till typ "kåtast", "drygast" eller liknande kanske de ska sluta vara jobbiga och otrevliga istället för att böla om att folk påpekar det. [crazy]


   
SvaraCitera
höna

wöö jaaa


   
SvaraCitera

höna:

wöö jaaa


   
SvaraCitera

alla som röstar nej är randoms
wööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö​ööööööö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inbördes beundran mellan folk som verkligen inte förtjänar beundran är alltid roligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

. Om nån känner sig ledsen för att de nomineras till typ "kåtast", "drygast" eller liknande kanske de ska sluta vara jobbiga och otrevliga istället för att böla om att folk påpekar det. [crazy]

De kanske känner sig ledsna för att de inte nomineras alls. Känns som om alla nomineringar är rätt hjärtliga (med undantag) och jag tror att jag vunnit i någon dålig kategori någon gång och kände mest hehe jaha var är min guldpokal


   
SvaraCitera