Aviseringar
Rensa alla

UM AWARDS 2014: Resultat!


time:

Du var en röst ifrån en titel om det känns bättre så!  

S3ON:
ForUMlekare då????

mvh jobbig men vill veta nu Rodnar


   
SvaraCitera

Åååh! Nu delar jag ju årets snällaste med Lounge men eftersom jag vann den förra året tycker jag faktiskt att LOUNGE SKA FÅ DENNA FÖR SIG SJÄLV! Hjärta Så ni kan ta bort mig där. 

Blev jätteglad för att jag blev årets kärleksspridare! Det känns som en himla häftig titel som jag ärligt talat absolut inte trodde jag skulle vinna med tanke på hur gnällig jag varit det senaste året. Har väl snarare, i min mening, spridit ganska negativ energi... Men kul att ni andra uppfattar det annorlunda! Känns fint och mysigt och kul och bra. TACK till alla som röstat, det värmer så mycket ska ni veta.

Kåtaste är väl intressant och kul att jag vann också, även om jag egentligen tror att en mer relevant titel hade varit kärlekstörstare... Typ. Rodnar Men det är som det är! Kåt eller ej så har jag skrivit mycket om att jag vill suga kuk i sexdagboken och det är självklart att jag uppfattas som en jäkla kåtbock, ehehe. 


   
SvaraCitera
Lounge

Känns jättebra att vinna årets snällaste för det är en egenskap jag värderar väldigt högt hos andra. Fint att dela förstaplatsen med underbara Soni. Tack så mycket!!! <3
Jättefint att jag och guaje vann årets par också. Han är väldigt speciell för mig och jag är så glad över att det är vi. Fint att vi får denna utmärkelse <3 Löööööv! Tack tack tack för alla röster!


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

S3ON:
ForUMlekare då????

Fixat! Mynona vann den ja. Du kom tvåa! 


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Schism:
vad vinner man? vill ha pengar

Du kan få en femtiolapp av mig i julklapp! 


   
SvaraCitera

Oj, kom på andra plats som förebild också tydligen! Shit. Åh. Hjärta


   
SvaraCitera
Lounge

Zymba:
Åååh! Nu delar jag ju årets snällaste med Lounge men eftersom jag vann den förra året tycker jag faktiskt att LOUNGE SKA FÅ DENNA FÖR SIG SJÄLV! Hjärta Så ni kan ta bort mig där. 

Blev jätteglad för att jag blev årets kärleksspridare! Det känns som en himla häftig titel som jag ärligt talat absolut inte trodde jag skulle vinna med tanke på hur gnällig jag varit det senaste året. Har väl snarare, i min mening, spridit ganska negativ energi... Men kul att ni andra uppfattar det annorlunda! Känns fint och mysigt och kul och bra. TACK till alla som röstat, det värmer så mycket ska ni veta.

Kåtaste är väl intressant och kul att jag vann också, även om jag egentligen tror att en mer relevant titel hade varit kärlekstörstare... Typ. Rodnar Men det är som det är! Kåt eller ej så har jag skrivit mycket om att jag vill suga kuk i sexdagboken och det är självklart att jag uppfattas som en jäkla kåtbock, ehehe. 

Näääää! Dela den med dig är bra grejor


   
SvaraCitera

S3ON:
ForUMlekare då????

Nu är det uppe!!! 


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Har nu fått tråden okejad av DEN OTROLIGT SINNESSVAGA NÄR DET KOMMER TILL FETSTIL KURSIVSTIL OCH TITLAR OCH RUBRIKER OCH ALLT SOM BARA KAN GÅ FEL-söta Fingerprints. Hoppas ni alla andra är nöjda nu med, för nu är det slutändrat!


   
SvaraCitera

Är tacksam för rösterna. Angenämt när ens hantverk uppskattas, på ett eller annat vis.


   
SvaraCitera

time:
Har nu fått tråden okejad av DEN OTROLIGT SINNESSVAGA NÄR DET KOMMER TILL FETSTIL KURSIVSTIL OCH TITLAR OCH RUBRIKER OCH ALLT SOM BARA KAN GÅ FEL-söta Fingerprints. Hoppas ni alla andra är nöjda nu med, för nu är det slutändrat!

RodnarTack för hjälpen Hjärta


   
SvaraCitera

Och tack för alla som röstat. Detta är ju sjukt! Hjärta


   
SvaraCitera
frukt

Zymba:
Åååh! Nu delar jag ju årets snällaste med Lounge men eftersom jag vann den förra året tycker jag faktiskt att LOUNGE SKA FÅ DENNA FÖR SIG SJÄLV! Hjärta Så ni kan ta bort mig där. 

Blev jätteglad för att jag blev årets kärleksspridare! Det känns som en himla häftig titel som jag ärligt talat absolut inte trodde jag skulle vinna med tanke på hur gnällig jag varit det senaste året. Har väl snarare, i min mening, spridit ganska negativ energi... Men kul att ni andra uppfattar det annorlunda! Känns fint och mysigt och kul och bra. TACK till alla som röstat, det värmer så mycket ska ni veta.

Kåtaste är väl intressant och kul att jag vann också, även om jag egentligen tror att en mer relevant titel hade varit kärlekstörstare... Typ. Rodnar Men det är som det är! Kåt eller ej så har jag skrivit mycket om att jag vill suga kuk i sexdagboken och det är självklart att jag uppfattas som en jäkla kåtbock, ehehe. 

chilla


   
SvaraCitera

frukt:

chilla

Vadåå?


   
SvaraCitera
frukt

Zymba:

Vadåå?

haha nä, kommenterade indirekt på textväggen i ett försök att vara rolig
funkade för mig själv i min ensamhet iaf 🙁


   
SvaraCitera