Aviseringar
Rensa alla

UM-barhäng i Sthlm 22 mars


Lounge

Ganon:

Inga problem för tjejer att komma in på krogen även om de är minderåriga.

vi snackar sthlm brur

inte eslöv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alla kan vara hemma hos soni [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

vi snackar sthlm brurinte eslöv

Lounge:

vi snackar sthlm brurinte eslöv

haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

alla kan vara hemma hos soni

.... Nej [bigsmile][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

vi snackar sthlm brur

Tror inte det är någon större skillnad. Ser man inte ut som en skräcködla är det lätt att flirta sig in.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ainos:

.... Nej [bigsmile][sad]

oki bara vi då [blush] om jag kan koma dit vilket jag antagligen inte kan[cry][sad][cry][sad][cry][sad][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Lounge

hahahaha gillar att isola bjuder hem människor till sonia

men vi kan ev. vara några hos mig innan/hela kvällen men det är ju bara _några_, om d blir stor träff får vi ju mötas upp


   
SvaraCitera
Lounge

Ganon:

Tror inte det är någon större skillnad. Ser man inte ut som en skräcködla är det lätt att flirta sig in.

nä tro mig.. det äre ej


   
SvaraCitera
höna

Ganon:

Tror inte det är någon större skillnad. Ser man inte ut som en skräcködla är det lätt att flirta sig in.

har typ kommit in på krogen ca 1 gång som minderårig, och då har de alltid stoppat mig i baren

justee när jag var högt uppe i norrland gick det också 1 gång...

men det är inte så jävla lätt som du tror, och jag ser inte riiiiiktigt ut som en skräcködla, hoppas jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

oki bara vi då om jag kan koma dit vilket jag antagligen inte kan

ja DU är alltid välkommen [love] men tänker ej ha hemmafester pga bor ej själv och sådär.


   
SvaraCitera

ainos:

ja DU är alltid välkommen men tänker ej ha hemmafester pga bor ej själv och sådär.

vi vill förstöra penstrokes lägenhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

vi vill förstöra penstrokes lägenhet.

nej [sad] tror ej han går med på detta faktiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade varit kul med en sådan grej precis innan man sätter igång med examensarbetet...men verkar vara för drygt


   
SvaraCitera
Lounge

passaro:

Hade varit kul med en sådan grej precis innan man sätter igång med examensarbetet...men verkar vara för drygt

VADÅ??? DET ÄR JU PERFEKT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

men det är inte så jävla lätt som du tror, och jag ser inte riiiiiktigt ut som en skräcködla, hoppas jag

Tror det handlar om vilken sorts krog det är samt hur bra man är på at ställa sig in. Kanske är svårare på stureplan än i någon förort.


   
SvaraCitera