Aviseringar
Rensa alla

Um-Beroende


Ämnesstartare

Jag känner att jag varit väldigt beroende på sistone och nästan varit inne för mycket Gråter
Är ni beroende? 


   
Citera
Ämnesstartare

nej för jag ser inte um som någonting jätteskadligt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, jag med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag: nej för jag ser inte um som någonting jätteskadligt

Inte ens om man sitter här för mycket? Kan ju bli skadligt då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Inte ens om man sitter här för mycket? Kan ju bli skadligt då.

jag ser inte det som någonting skadligt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag: jag ser inte det som någonting skadligt

Inte heller om du sitter här hela dagarna, hela nätterna och slutar umgås med människor på riktigt. Du slutar plugga/jobba och slutar äta, duscha, sova osv. Du bara sitter vid um. Då är det skadligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Även om jag inte varit medlem så länge så känner jag att jag blir mer beroende för varje dag typ. Haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Inte heller om du sitter här hela dagarna, hela nätterna och slutar umgås med människor på riktigt. Du slutar plugga/jobba och slutar äta, duscha, sova osv. Du bara sitter vid um. Då är det skadligt.

det gör jag ju inte så det är irrelevant. frågan var om man var beroende. mitt svar är att jag inte är beroende för jag ser inte um som någonting jätteskadligt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:

det gör jag ju inte så det är irrelevant. frågan var om man var beroende. mitt svar är att jag inte är beroende för jag ser inte um som någonting jätteskadligt. 

Va? Varje gång jag loggar in så är du inne. Så jo, det gör du visst det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shuzz: Även om jag inte varit medlem så länge så känner jag att jag blir mer beroende för varje dag typ. Haha.

Haha ja känns som man ser dig allt mer här nu.

ditt bästa jag: det gör jag ju inte så det är irrelevant. frågan var om man var beroende. mitt svar är att jag inte är beroende för jag ser inte um som någonting jätteskadligt.

Snacka inte om hur du ser det som skadligt eller inte för då blir det relevant. Att säga att du inte är beroende räcker gott och väl. 

Albanien_Mats: Va? Varje gång jag loggar in så är du inne. Så jo, det gör du visst det.

Håller med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha ja känns som man ser dig allt mer här nu.

Snacka inte om hur du ser det som skadligt eller inte för då blir det relevant. Att säga att du inte är beroende räcker gott och väl. 
Håller med.

definitionen av ett beroende är att man brukar någonting trots att man anser det vara skadligt. du frågade mig andra helt irrelevanta saker och jag svarade. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag: definitionen av ett beroende är att man brukar någonting trots att man anser det vara skadligt. du frågade mig andra helt irrelevanta saker och jag svarade.

Orkar inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"ok"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har hängt här i sex år men alldeles för mycket det här året. Gick dessutom på min första träff, inte en utan två gånger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Japp! Men det är nog för att internet krånglar så jag kan inte kolla på youtube videor (som jag brukar göra).


   
SvaraCitera