Aviseringar
Rensa alla

UM FUNGERAR INTE


Ämnesstartare

Garcia:

Men om man effektivt unvikt problemet då är det ju inget problem längre.

Garcia:

Sluta vara så spydig

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

orgon, så snart jag hinner.

Vill bara säga att jag tycker att det är så fint att um gett dig både sambo och jobb.
*sentimental*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vill bara säga att jag tycker att det är så fint att um gett dig både sambo och jobb.
*sentimental*

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sökfunktionen är fucked up. Ibland om man söker efter ett visst ord av en viss författare så får man upp det här istället för några resultat.

Image

Sedan går det inte att bifoga bilder heller, men det kanske har att göra med den andra buggen som blir när man postar ett inlägg.


   
SvaraCitera
Åtta

isola:

Vill bara säga att jag tycker att det är så fint att um gett dig både sambo och jobb.

Jag vet inte om det är ordet jag skulle använt, kanske. [crazy]

köttfärssås:

Sedan går det inte att bifoga bilder heller, men det kanske har att göra med den andra buggen som blir när man postar ett inlägg.

Skulle tro det, ja.

köttfärssås:

Sökfunktionen är fucked up. Ibland om man söker efter ett visst ord av en viss författare så får man upp det här istället för några resultat.

Han som satte upp sökservern var inte med och gjorde det från början (eller så har han bara dåligt minne), så den är inte helt korrekt konfigurerad. Det är även det som orsakar 500-felet som dyker upp efter att man postat något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Han som satte upp sökservern var inte med och gjorde det från början (eller så har han bara dåligt minne), så den är inte helt korrekt konfigurerad. Det är även det som orsakar 500-felet som dyker upp efter att man postat något.

Är det något som går att fixa?


   
SvaraCitera

passaro:

Nej. Problemet kvarstår fortfarande, bara att man går tillväga på ett annat vis för att undvika det existerande problemet, jävla smartass.

Åh vad du är söt [blush]


   
SvaraCitera
Åtta

köttfärssås:

Är det något som går att fixa?

Allt går att fixa. Det är bara en fråga om att lyckas lista ut vad det är som är fel, och hur man kan åtgärda det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Hittar ni nya buggar som inte rapporterats ännu får ni jättegärna posta dem här i Önskemål och Synpunkter (med så mycket information ni kan

Man kan inte gå in på Inställningar


   
SvaraCitera
zIGGE

Åtta:

så väldigt hjälpsamma.

Sidan knullar sönder, skriver man ett inlägg och sidan blir error, och uppdaterar så skapas yttligare poster för varje gång du uppdaterar sidan, utom din kontroll.

Hände en gång igårkväll, pga detta, gav plåthink mig 2vp för "knulla inte sönder trådar med spam", i pluralis, HAHA!


   
SvaraCitera
Åtta

zIGGE:

Sidan knullar sönder, skriver man ett inlägg och sidan blir error, och uppdaterar så skapas yttligare poster för varje gång du uppdaterar sidan, utom din kontroll.

Det har redan rapporterats ett antal gånger. Det är ett fel med sökningsservern. För att undvika dubbelposter, uppdatera inte sidan (för då skickar du posten igen, och igen, och igen, o.s.v.). Gå bakåt istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Sidan knullar sönder, skriver man ett inlägg och sidan blir error, och uppdaterar så skapas yttligare poster för varje gång du uppdaterar sidan, utom din kontroll.

Gå bakåt istället för att uppdatera, problem solved (tills det blir permanent löst)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Jag vet inte om det är ordet jag skulle använt, kanske. [crazy]

Varför inte?

Fö öv så ser jag inte den där solrosen alla andra verkar se [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marshmallow:

Åh vad du är söt

Tack[cute]


   
SvaraCitera
Åtta

isola:

Varför inte?

Känns lite nolifer. [cute]

isola:

Fö öv så ser jag inte den där solrosen alla andra verkar se

Adblock?


   
SvaraCitera