Aviseringar
Rensa alla

UM har fått sin egen kamratstödjare 🙂


Ämnesstartare

Hejsan. Jag heter Petronella och är kamratstödjare. Vad gör då jag? Jo, jag ingår i ett sällskap som heter Kamratstödjarna och vår uppgift är att finnas ute på nätet och stoppa all mobbning som försiggår. Vi finns främst på de stora sidorna som Flashback, Familjeliv, Bilddagboken, Lunarstorm, Facebook etc och nu har helt enkelt turen kommit till Ungdomar.se eller UM då, som jag har hört att sidan brukar kallas internt.

Som sagt så är jag här för att se till så att det inte förekommer någon mobbning bland medlemmarna. Om det är någon som upplever att de blir mobbad av en annan medlem, så kontakta mig i första hand, istället för moderatorerna så tar jag hand om saken. [smile] Ingen ska behöva känna sig mobbad [cute][love]

Ja, det var lite om mig och vad jag sysslar med. Om ni har några frågor så är det bara att ställa dem i tråden [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Ni måste ha jättemycket att göra på flashback. Men på facebook också, jag menar, ni kan ju inte se allt där :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror det kommer kunna räknas i dagar tills Petronella blir mobbad här [rolleyes]. Bara för att lix.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är det för fel på mig nu då? Skötte jag mig inte? Känner mig mobbad :c


   
SvaraCitera
Tyrael

Varför har inte de här inbjudna medlemmarna en medlemsgrupp så folk slipper missta dem för troll?


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

vad gör du åt saken?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

konstigt namn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är och har alltid varit en kamratstödjare här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så fort det kommer ett originellt troll så blir det låst [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och vad fan ska du göra åt saken? Försök stoppa mig från att bruka mobbing om du kan.


   
SvaraCitera

Du behövs inte!

Här tas allt som är lite taskigt bort [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vi kommer mobba ut dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kontot låst I dag 17:30
till tis 24 aug 2021
Låst av Knarko

Knarko är ej nådig[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kamratstödjaren:

Petronella

troll [tired][tired][tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Användare låst - tråd låst.


   
SvaraCitera