Aviseringar
Rensa alla

UM har officiellt världsrekordet i irriterande reklam


Ämnesstartare

Vad sägs om att skära ned lite på alla jävla animationer som förpestar sidan? Normalt sett adblockar jag i princip allting från UM:s servrar och har därmed inte det problemet, men för alla andra måste det ju vara rent förjävligt. Jag trodde inte det fanns sidor som hade mer irriterande reklam än ED, men UM har visat mig hur fel jag hade.

Ska ni prompt ha reklam precis överallt så se för guds skull till att den inte rör på sig!


   
Citera

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, tack tack tack. [love] Den där jävla Mange Schmidt-låten längst ner var dock det värsta jag varit med om trots att den inte var flashande.


   
SvaraCitera

Gentlernen:

se för guds skull till att den inte rör på sig!

indeed, är fruktansvärt irriterande, men orkar dock inte hålla på med adblock


   
SvaraCitera
Åtta

Varje gång jag loggar in på UM från en dator som inte är min egen blir jag chockerad över hur förbannat mycket reklam som strös över sidan. Det måste ju vara en fullkomligt vidrig upplevelse att vistas här om man inte använder adblock eller dylikt.


   
SvaraCitera

Åtta:

Det måste ju vara en fullkomligt vidrig upplevelse att vistas här om man inte använder adblock eller dylikt.

nej [sad] förstår inte vad alla gnäller om. är ju bara lite reklam till höger (typ, lite där uppe också hehe)


   
SvaraCitera

Skulle kolla reklamen på ED men sen kom jag på att jag har adblock och vem orkar stänga av :F


   
SvaraCitera
Åtta

Fru Luver:

förstår inte vad alla gnäller om. är ju bara lite reklam till höger (typ, lite där uppe också hehe)

Till höger, insprängt under menyn, ovanför headern och nedanför "ny post"-fältet. Låt oss heller inte glömma när Väsby Gymnasium bestämde sig för att överta sidans bakgrund. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Åtta:

Till höger, insprängt under menyn, ovanför headern och nedanför "ny post"-fältet. Låt oss heller inte glömma när Väsby Gymnasium bestämde sig för att överta sidans bakgrund. [rolleyes]

[bigsmile] har faktiskt ingenting nedanför "ny post"-fältet. sen är man ju så himla van vid att alla sidor numera är proppade av reklam att jag inte ens ser den


   
SvaraCitera

jag stör mig inte på det ärligt talat


   
SvaraCitera

Min skola har gjort reklam på um [blush]


   
SvaraCitera

klara inte av UM på en dator utan adblock.


   
SvaraCitera

Sagitta:

Min skola har gjort reklam på um [blush]

väsby?


   
SvaraCitera

äh, jag klarar mig.


   
SvaraCitera

Bara töntar som klagar på reklam. Jag tycker att det är roligt att se vilka som köper utrymme här på sidan. Just nu är den en sida om knark och en sida om twilight. Där har vi ju två tredjedelar av UMs besökare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Bara töntar som klagar på reklam. Jag tycker att det är roligt att se vilka som köper utrymme här på sidan.

Jovisst, men måste saker och ting hoppa runt och röra på sig så förbannat?

Mawns:

Där har vi ju två tredjedelar av UMs besökare!

Saknas bara en stor banner från valfri virrig islamofoborganisation så har vi 98% täckning!


   
SvaraCitera