Aviseringar
Rensa alla

UM, Människor kommer och går.


Ämnesstartare

Jag loggar in på den här sidan väldigt sällan nu för tiden vilket känns skönt. Satt och läste gamla mail från förr i tiden och insåg plötsligt hur många som kommit och gått. Det är många människor man har fått kontakt med som gått vidare i sina liv och gett upp Ungdomar. Oftast är kontona raderade och det finns inget sätt att hitta tillbaka till dessa människor. Rätt sorgligt att människor kommer och går i våra liv.

Jag undrar om ni saknar några som kommit och gått på UM? Människor ni har lärt känna, pratat mkt med osv?


   
Citera
Ämnesstartare

Vattuman:

Jag undrar om ni saknar några som kommit och gått på UM? Människor ni har lärt känna, pratat mkt med osv?

Nä, för de människorna har jag kontakt med utanför um [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De flesta jag saknar är olyckligtvis de jag inte haft så mycket kontakt med. Saknar mest Klorofyll, döög och Matilda1988[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har förvisso befintlig kontakt med henne utanför internet, men jag saknar ändå aspie på forumet. Och Canarie.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De som försvuinnit härifårn som jag fortfarande vill ha kontakt med har jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaapp, men jag byter konton hela tiden, så jag ser inte mina gamla pm. svårt att vara nostalgisk då :/. men tror det finns ett par st.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då Elin och Simon försvann. Även om det blott var för stunden.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om man finner någon man fattar tycke för håller man ändå kontakten med denne efter avreggningen. [crazy]

Schism:

Canarie.

[love]

Image


   
SvaraCitera

Noboru Wataya:

De flesta jag saknar är olyckligtvis de jag inte haft så mycket kontakt med. Saknar mest Klorofyll, döög och Matilda1988[sad]

vem var du förut?

ont saknar sebastianE på forumet har dock fortfarande kontakt med honom utanför um.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

vem var du förut?

Det är Chickfactor.


   
SvaraCitera

köttfärssås:

Det är Chickfactor.

ahaaaaaaa drf han blev så ledsen när hahn råkade bevaka mig[bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Noboru Wataya:

Matilda1988

+ ShadowOfTheBeast

Av dem jag har haft bättre kontakt med. Annars: Pervodurabo, Wickerchair, k1337oris (verkar ha slutat hänga här), iddqd, visionaris, alter ego, Nyarlothotep. Sen förstås Dhagor och Eshara (RIP). Den gamla schlooken, även om hipster-varianten internet är skön på sitt sätt. Sen tycker jag att keeper borde hänga här mer än han gör, även om han börjat bli gammal.


   
SvaraCitera

Jag kommer inte ihåg ett enda namn från när jag först kom hit. Tycker det är för stor ruljans för att man ska kunna hålla reda på alla. Precis när man börjar vänja sig vid ett gäng människor försvinner de och så kommer massa nytt pack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

ont saknar sebastianE på forumet har dock fortfarande kontakt med honom utanför um.

saknar också honom på forutmet!!! tror jag har hans msn men pratar aldrig med honom längre :c kanske ska skriva hej [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad hände med SUKOF?


   
SvaraCitera