Aviseringar
Rensa alla

Um mobil sidan funkar inte


torg1
Ämnesstartare

I firefox
Går ej att få fram menyn eller nya notisar


   
Citera

Vrf har du firefox på telefon 


   
SvaraCitera

synd


   
SvaraCitera
torg1
Ämnesstartare

För att firefox är bäst


   
SvaraCitera

På datorn ja, inte ens nära bäst på mobilen.


   
SvaraCitera

torg1:
För att firefox är bäst

Vilka specifika fördelar ser du med firefox gentemot andra webbläsare?


   
SvaraCitera
torg1
Ämnesstartare

Vrf? Vilken är bäst enligt dig?

MaximusPrime:
På datorn ja, inte ens nära bäst på mobilen.


   
SvaraCitera
torg1
Ämnesstartare

Brukar/ har endast använt mainstream browsers så kan inget om andra läsare.
Det beror ju på vad man är ute efter i sin webbläsare men jag föredrar firefox på PC eftersom att den har bättre exstensions än chrome. Den går även att tweaka mkt mer.
Chrome är dock bättre för developers men håller inte på med sånt längre så ah.
Chrome är även snabbare på både PC och android men det är inte en såååån stor skillnad och jag avstår från googles tjänster så mkt jag kan pgr av anledningar så då kan jag leva med en liiite segare läsare.

S3ON:

Vilka specifika fördelar ser du med firefox gentemot andra webbläsare?


   
SvaraCitera

torg1:
För att firefox är bäst

Hahaha antagligen inte Galen. Det fungerar dock fint på chrome på mobilen.


   
SvaraCitera

torg1:
Vrf? Vilken är bäst enligt dig?

Chrome på mobilen.


   
SvaraCitera
torg1
Ämnesstartare

För att?

MaximusPrime:

Chrome på mobilen.


   
SvaraCitera
time
 time

Som sagt, använd en annan browser för mobilsurf. Det är så få som använder Firefox på mobilen (eftersom det är långt ifrån det bästa alternativet) att mobilsidan inte är optimerad för den webbläsaren. Chrome funkar bäst! 


   
SvaraCitera
torg1
Ämnesstartare

De va väl en ganska lame anledning till att inte ha sidan optimerad till ff
att optimera dessa 2 saker till ff tar inte mer än 30 min. För övrigt ser jag inte vrf chrome skulle vara ett bättre alternativ än firefox.
Smiliey buggen osv. Kan jag leva med men skulle vara trevligt att kunna nå menyn iafGalen

time:
Som sagt, använd en annan browser för mobilsurf. Det är så få som använder Firefox på mobilen (eftersom det är långt ifrån det bästa alternativet) att mobilsidan inte är optimerad för den webbläsaren. Chrome funkar bäst! D


   
SvaraCitera

torg1:
För att?

Simpelt, elegant, den fungerar och är redan förinstallerad så jag slipper installera något annat. 


   
SvaraCitera
torg1
Ämnesstartare

MaximusPrime:

Simpelt, elegant, den fungerar och är redan förinstallerad så jag slipper installera något annat. 

Firefox på mobilen är minst lika simpel och elegant som chrome. firefox fungerar också utmärkt utan buggar.
Att chrome är förinstallerad ser jag ingen positivt med öht. utan endast negativa saker. Man installerar ändå alla andra appar man använder så vrf skulle man inte "orka" installera chrome om man nu vill använda det.Användare som ej vill ha chrome blir helt enkelt tvingade till att ha den installerad ändå(visst kan man ta bort bloatware men det bör inte ens finnas där ifrån början utan att man väljer det sj, enligt mig då), den tar bla. onödigt utrymme.
Tröttnar på google mer och mer


   
SvaraCitera