Aviseringar
Rensa alla

UM-plugg-träffar


Ämnesstartare

kanske om jag börjar plugga till sommelier. annars vet jag inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi: Vilka är fortfarande intresserade?

Är fortfarande intresserad!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

möjligen kanske intresserad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:
möjligen kanske intresserad.

rakt och tydligt språk ser jag Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

rakt och tydligt språk ser jag Blink

vet inte, kanske. eller jag vet inte. eller?

lovar att komma första ggn om det blir nåt då!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp: vet inte, kanske. eller jag vet inte. eller?

Galen

df rqp: lovar att komma första ggn om det blir nåt då!!!

bra, burken,  braaaaa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, jag är jätteintresserad! Dock får det bli i höst när jag är tillbaka i huvudstaden. 


   
SvaraCitera
mynona

Jag gillar faktiskt idén, men när det väl gäller tror jag inte att det skulle bli av. Jag arbetar dock alltid bäst ensam. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej! Första datumet för plugg-träff är Måndag 13/5 kl. 14. Vi håller till vid Stockholms stadsbibliotek och möts vid huvudentrén (ingången vid caféet) runt sagda tid. 

Jag tänker mig att vi kör ett pass på 2,5 timmar där 30 min består av lössnack och skvaller. Tanken är att lössnacks-delen sker mellan första och andra timmen, dvs:

- 1 timme plugg
- 30 min snack
- 1 timme plugg

Snackdelen är inlagd i passet, eftersom det är rätt svårt att motstå sådan konversation när UM:are är samlade och för att hjärnan faktiskt behöver vila ett tag för att inlärningen ska bli maximal. Efteråt är de som vill välkomna på "after-plugg", vilket innebär att vi typ fikar och snackar mer eller dylikt. Man kan för all del mötas innan också och prata lite, så länge det faktiskt blir seriöst plugg på själva studietiden. Syftet med träffen är att peppa och hjälpas åt att komma framåt med studierna.

Ingen föranmälan krävs och det är fritt att droppa in som man önskar - tänk bara på att ni faktiskt ska hinna plugga något också. 

Har man problem med att hitta eller har andra funderingar av någon anledning, kan man PM:a mig eller be om att få mitt nummer så är det bara att höra av sig om det är något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hehe, då vet jag att vi bli två stycken iaf! Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

two is company, but three is a crowd liksom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade varit mkt bra för mig, tyvärr bor jag 60 mil bort. lycka till iallafall Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade tvingat alla att göra mina uppgifter


   
SvaraCitera
penja

Mysia:
Ja, jag är jätteintresserad! Dock får det bli i höst när jag är tillbaka i huvudstaden. 


   
SvaraCitera