Aviseringar
Rensa alla

Um reunion!!! 😀


Ämnesstartare

Jag har skrivit på um's facebooksida och min egna sida att jag börjat planera en reunionfest, har inte sett datum eller någonting utan detta är enbart i foster-fasen.

Säg ifall ni är intresserade och vad ni skulle vilja göra på en reunionfest, sitta i en park, krogen, hemmafest, lokal eller en kombo? 🙂

Finns det tillräckligt med intresse så sätter vi datum och börjar planera, berätta gärna för gamla umare som ni känner om detta. 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Vem är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillaSnigel:

enbart i foster-fasen

galgen!!!! [blush]


   
SvaraCitera
Åtta

Jag skulle rent teoretiskt sett vara intresserad, men min kalender är rätt full just nu med kurser, C-uppsats och jobb, så jag vet inte om jag hinner med någon tur ned till Stockholm.

Men ja, skulle någon köpa flygbiljetter åt mig, samt vikariera för mig, så är jag på!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

poop:

Vem är du?

Jag är en gamling, sprang runt med ett kramdjur på umträffen 08, har kysst Uppenbar, skapat sexdagboken och skrivit en novell om en oskuld som hette William som var mycket kommenterad på. 🙂

Tickstart:

galgen!!!! [blush]

Say what? Galge? :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte koll på vem du är. :$ Hur gamla användare behöver alla vara för att det ska kallas reunion?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reunion är det la bara om det bara är folk som varit borta kommer? Så då får jag ju inte komma, då jag aldrig försvunnit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om Tobbish lyckas släpa med mig så skulle jag medverka. Misstänker dock att jag inte är målgruppen för en reunion-träff då jag aldrig medverkat på en stockholmsträff [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jobbigt när ni sprider ut trådarna så här, skapades en annan tråd idag angående träff också.

men ja, jag är intresserad av att komma i så fall!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Men ja, skulle någon köpa flygbiljetter åt mig, samt vikariera för mig, så är jag på!

Jag tänker att om vi blir 10+ så blir det go, vore kul om vi var kanske 15 till 20 stycken. 🙂

Planerar kring vad folk kan osv så lägg gärna ut datum som passar dig väl så överser jag det och sätter datum, jag har inget liv och är nybliven singel så jag har all tid i världen. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

13e april. fyller år och är i stockholm ändå.

ocjh sincan med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker Budo kan dyka upp i huvudstaden efter 24e april också. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

jobbigt när ni sprider ut trådarna så här, skapades en annan tråd idag angående träff också.

men ja, jag är intresserad av att komma i så fall!

Detta är för oss som känner oss gamla i gården. 🙂

Nintendo:

Om Tobbish lyckas släpa med mig så skulle jag medverka. Misstänker dock att jag inte är målgruppen för en reunion-träff då jag aldrig medverkat på en stockholmsträff [crazy]

Jamen det tror jag nog att han lyckas med, vill du inte träffa en Vio? [cry]

Budolicious:

Reunion är det la bara om det bara är folk som varit borta kommer? Så då får jag ju inte komma, då jag aldrig försvunnit.

Det är för gamlingar, inte för folk som har lämnat. 🙂

Rymdpirat:

Har inte koll på vem du är. :$ Hur gamla användare behöver alla vara för att det ska kallas reunion?

Jag är så gammal att jag sprang runt på höstträffen -08 och flirstade med Uppenbar. ^_^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillaSnigel:

Jamen det tror jag nog att han lyckas med, vill du inte träffa en Vio?

Jag gillar små träffar mindre, därför borde du vara med när jag ska träffa Isola för första gången!! (Tobbish och Gugge ska också vara med, då blir det ju nästan en träff!)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LillaSnigel:

Jag är så gammal att jag sprang runt på höstträffen -08 och flirstade med Uppenbar. ^_^

08 är ju newbie. Men Uppenbar gillar vi, var några år sedan man såg henne. [cool]


   
SvaraCitera