Aviseringar
Rensa alla

UM's Myers Briggs Karta


mynona

Istechetvåpunktnoll:
det var då jävla invecklat

Gör en slarvversion och besvara bara frågorna Littlefinger har postat här ovan; för varje frågesektion får du flest av en bokstav: till slut har du alltså fyra siffror. Ställ upp dem och voila: du är diagnostiserad


   
SvaraCitera
mynona

Kudhos:
Är INTJ. 

Var hälsad

Kudhos:

Om alla postar sitt resultat med % i varje så kan jag nog fixa ett.

Går det inte att fixa utan, vissa är så pass mycket matematiska idioter att de knappt vet vad procent är, ännu mindre hur man räknar ut vad man själv har i procent (Ja, jag talar om mig själv)


   
SvaraCitera
Kudhos

mynona:

Var hälsad

Går det inte att fixa utan, vissa är så pass mycket matematiska idioter att de knappt vet vad procent är, ännu mindre hur man räknar ut vad man själv har i procent (Ja, jag talar om mig själv)

Finns tester som ger procent i varje kategori. Ba att köra sånt. 

och hejsan.


   
SvaraCitera
mynona

Nachac:
Finns ju någon tråd med ett sådant här test där x antal personer inklusive jag har skrivit. Kan ingen lura reda på den.

Jag misstänker att det är denna du åsyftar: http://ungdomar.se/forum/thread/personlighetstest-mtbi/last ?

Det fanns en mindre innan också: http://ungdomar.se/forum/thread/vilken-aer-din-personlighetstyp-test

Annars är det förstås intressant att göra om det på nytt och därmed bekräfta sitt föregående testParty

Kudhos: Finns tester som ger procent i varje kategori. Ba att köra sånt.

Aha. Då är det väl bara att leta upp ett sådant test och koordinera utifrån det? Om någon känner sig manad att posta ett sådant test gör jag gärna om det, för varje gång man gör om ett test kan man väl sägas bekräfta sitt resultat

Kudhos: och hejsan.

Vi har samma resultat! 


   
SvaraCitera
Kudhos

mynona:

Vi har samma resultat! 

Woop woop. När blir det INTJ träff, separat, i våra egna rum?


   
SvaraCitera
mynona

Kudhos:

Woop woop. När blir det INTJ träff, separat, i våra egna rum?

När du säger varför mötet måste vara separat för de övriga INTJ så kan det bli woop. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Annars är det förstås intressant att göra om det på nytt och därmed bekräfta sitt föregående test

Tänker på den med småtrevliga bilder.


   
SvaraCitera
Kudhos

mynona:

När du säger varför mötet måste vara separat för de övriga INTJ så kan det bli woop. 

Oj oj

tänkte mest att introverta vill inte träffa andra så alla ordnar träff hemma hos sig själv, :3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är nåt med I sen vet jag inte


   
SvaraCitera
mynona

Nachac:

Tänker på den med småtrevliga bilder.

I så fall delar jag din begäran, för den låter som något även jag skulle vilja återse. 

Kudhos:

Oj oj

tänkte mest att introverta vill inte träffa andra så alla ordnar träff hemma hos sig själv, :3

Oh. I så fall förstår jag varför du talade om rum i plural :3 Men då sitter vi väl redan i denna stund i var sitt rum; träffen är i denna stund pågående! 😉 Woop, Kudhos 

Schism:
är nåt med I sen vet jag inte

Jag skulle gärna vilja se vad du har. Gör ett slarvtest genom att besvara frågorna i inledningsposten: de är indelade i flera sektioner, och för varje sektion får du flest av en siffra. Du får fem siffror och de utgör svaret. Tror säkert att du är en I, men resten? Är nyfiken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: I så fall delar jag din begäran, för den låter som något även jag skulle vilja återse.

Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Jag skulle gärna vilja se vad du har. Gör ett slarvtest genom att besvara frågorna i inledningsposten: de är indelade i flera sektioner, och för varje sektion får du flest av en siffra. Du får fem siffror och de utgör svaret. Tror säkert att du är en I, men resten? Är nyfiken.

gjort testet flera gånger men fått olika. nu blev det istp.


   
SvaraCitera
mynona

Schism:

gjort testet flera gånger men fått olika. nu blev det istp.

Försök bara gå på din första reaktion: när jag gjorde ett sådant test första gången tänkte jag för mycket, och saken är ju den att man kan svara både "ja" och "nej" på varenda fråga beroende på situation etc, precis som man har varenda bokstav någonstans. Tänker man så funkar det inte, jag gjorde det som sagt första gången och fick raka motsatsen till vad jag sedan dess alltid har fått. Det handlar om att avrunda så grovt som möjligt, inte tänka och fundera, utan svara spontant. Gå på första instinkten.

Du kan förresten dessutom fråga Brkg eller Exner vad de tror att du är, de är uppenbarligen experter och har en klar åsikt om vad folk är 😉


   
SvaraCitera
Kudhos

mynona:

I så fall delar jag din begäran, för den låter som något även jag skulle vilja återse. 

Oh. I så fall förstår jag varför du talade om rum i plural :3 Men då sitter vi väl redan i denna stund i var sitt rum; träffen är i denna stund pågående! 😉 Woop, Kudhos 

Jag skulle gärna vilja se vad du har. Gör ett slarvtest genom att besvara frågorna i inledningsposten: de är indelade i flera sektioner, och för varje sektion får du flest av en siffra. Du får fem siffror och de utgör svaret. Tror säkert att du är en I, men resten? Är nyfiken.

Right on. Är förvisso på gymmet men ändå. INTJ PARTY WOOOO


   
SvaraCitera
mynona

Kudhos:

Right on. Är förvisso på gymmet men ändå. INTJ PARTY WOOOO

WOOOOLedsenHjärta


   
SvaraCitera