Aviseringar
Rensa alla

UM:s sämsta Starcraft 2-spelare


Ämnesstartare

Tänker mig något i likhet med tv-programmet "Sveriges värsta bilförare", fast tänkte mig mer en cup där förloraren går vidare, och vi till slut har den sämsta spelaren! [y]

Det kanske inte finns något intresse alls, och DÅ blir det svårt! Men det här är ett försök till en planeringstråd!

Poängen med detta är ju att vem som helst egentligen kan vara med, bara hen har tillgång till en dator med spelet installerat!

WHERE IS WAND, COME ON! LUMOS!

Image

Det fina är också att det går att spara repriserna och dela filen till andra med spelet. Det kan nog bli ganska intressant att se efteråt (i synnerhet om två med hemskt dålig koll på allt möts!)


   
Citera
Ämnesstartare

Haha åh, jag skulle nog kunna vinna denna Starcraft-tävling! Har spelet men har aldrig spelat [blush]

Jag är gärna med [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samt detta:

Tobbish:

Åh, jag tänker vara JÄTTEFULL (och med!) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Åtta

Tobbish:

Åh, kul, vill inte vara med! (Du röstade på detta alternativ)

Ett problem är väl att SC2 inte är gratis, så endast de som känner för att punga ut vad spelet nu kostar kan vara med. Typ Dota2 hade nog varit bättre, då det är gratis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

VARFÖR FÅR MAN INTE RÖSTA PÅ ALLA ALTERNATIV I EN TRÅD SAMTIDIGT? TYCKER ÅTTA OCH ANDRÉ BORDE FIXA DETTA TILL NÄSTA UPPDATERING!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Denna tråd är fullständigt onödig, för jag är UM:s sämsta SC2-spelare.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

Haha åh, jag skulle nog kunna vinna denna Starcraft-tävling! Har spelet men har aldrig spelat [blush]

Jag är gärna med [party]

Låter som upplagt för "sucks-e"! [bigsmile]

Du har ju väldigt idealiska förutsättningar i alla fall!

Själv har jag spelat några gånger, och vet... well, hur vissa saker fungerar (spelade 1:an mer förr, men var aldrig bra på det heller... [blush]).
Jag är alldeles för ofokuserad och planlös för att ha en chans mot folk som är fokuserade och har en plan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

Samt detta:

[love]

Åtta:

Ett problem är väl att SC2 inte är gratis, så endast de som känner för att punga ut vad spelet nu kostar kan vara med. Typ Dota2 hade nog varit bättre, då det är gratis.

Mjo, där har du en bra poäng! Det får gärna någon annan ta tag i, för det kan nog bli roligt det med. Nu blev det SC2 eftersom... well, jag spelade en match nyss och kände mig sämst i världen, och det kanske sitter någon här som äger spelet som är ungefär lika talanglös! Lika barn leka bäst och sånt...

dvärgkastarn:

VARFÖR FÅR MAN INTE RÖSTA PÅ ALLA ALTERNATIV I EN TRÅD SAMTIDIGT? TYCKER ÅTTA OCH ANDRÉ BORDE FIXA DETTA TILL NÄSTA UPPDATERING!!!

We feelin' a bit scizo? [surprised]

Storchen84:

Denna tråd är fullständigt onödig, för jag är UM:s sämsta SC2-spelare. [love]

Men här får du ju chansen att bevisa det! Med repriser FOR THE WHOLE WORLD TO SEE! (nåja, åtminstone de som vill!)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Har aldrig spelat, men vill vara med! (Du röstade på detta alternativ)

Tobbish:

Åh, jag tänker vara JÄTTEFULL (och med!)

Tobbish:

Får man sexchatta under spelet?

Tobbish:

Det behövs en nude-gamer (ME!)

Tobbish:

CAPS-CAPS-MISSHAPS! (trollformel!)

Typ. När blir det av?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du får säga till innan pga måste skaffa spelet först osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Men här får du ju chansen att bevisa det! Med repriser FOR THE WHOLE WORLD TO SEE! (nåja, åtminstone de som vill!)

Ok jag överdrev lite, om du sett Day9's videos, den där han visar worst SC2 partners, riktigt dålig är jag inte[blush]

(börjar vid 2:20)

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Åh, jag tänker vara JÄTTEFULL (och med!) (Du röstade på detta alternativ)

Är sällan full överhuvudtaget, men det här låter som ett rätt roligt tillfälle. Risken är att jag spelar bättre p.g.a. det dock...

dvärgkastarn:

Typ. När blir det av?

Fina röster! [love]

Jag vet inte riktigt, det beror väl på hur många som vill vara med först och främst. Sedan känns det som en helg, eller alternativt "vi tar matcher när de passar" som ett alternativ. Det förstnämnda vore väl roligast, och det blir lättast och mest intressant att följa. Men samtidigt är det väl så att det kan bli svårt att få ihop tillräckligt många intresserade, som har tid samtidigt.

Diskussionen får väl flyta på här i tråden, bland oss som vill vara med, vad som känns som det bästa upplägget! [cheers]

dvärgkastarn:

Du får säga till innan pga måste skaffa spelet först osv

Ah! För min del så... snarast möjligt! Men som sagt, det beror på intresset och vad vi som planerar att deltaga tycker passar bäst! [party]

Storchen84:

Ok jag överdrev lite, om du sett Day9's videos, den där han visar worst SC2 partners, riktigt så dålig är jag inte

Haha, har tittat på någon sådan video, och tja... nä, riktigt så dålig är inte jag heller. Men samtidigt är jag en sådan som kan åka på skolmatt i schack 2-3 gånger i rad... så jag lär mig inte alltid av misstagen jag gör i SC2 heller, tyvärr! Men skillnaden mellan att vara geni och galen mäts väl i framgång... så jag är väl galen då! [blush]

*titta på video och se om det är något jag sett*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Ok jag överdrev lite, om du sett Day9's videos, den där han visar worst SC2 partners, riktigt så dålig är jag inte[blush]

Hahaha, jag kommer nog vara betydligt sämre [blush]


   
SvaraCitera

Tobbish:

Åh, jag tänker vara JÄTTEFULL (och med!) (Du röstade på detta alternativ)

Tobbish:

Får man sexchatta under spelet?(Du röstade på detta alternativ)

VI BORDE HÖRA MED EMANUEL OCKSÅ!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill vara med, men har inga jävla mansspel nedladdade.


   
SvaraCitera