Aviseringar
Rensa alla

UM:s sämsta Starcraft 2-spelare


Storchen84:

Day9

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

(börjar vid 2:20)

Oh my god! Jag hoppas vi får sånt här... det blir inte från mig, men åh, så jääävla bra! [love]

Biologen:

Hahaha, jag kommer nog vara betydligt sämre [blush]

Kan inte låta bli att hoppas lite! Åh, alla MÅSTE spara repriser när matcherna är slut, det kan bli riktigt roligt! [love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är jättetaggad inför det här nu!! Ska inte se några SC2-videos innan eller läsa på om taktik. Första spelat i turneringen skal bli mitt första spel någonsin! Och jag ska vara full [love]


   
SvaraCitera

Tobbish:

Oh my god! Jag hoppas vi får sånt här...

Vi lär få, om folk ska sitta och supa ner sig.
lool lär ju ha varit ganska så nedknarkad [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

VI BORDE HÖRA MED EMANUEL OCKSÅ!!!!!

HÖR MED EMANUEL!

amsi:

Jag vill vara med, men har inga jävla mansspel nedladdade.

Aw! Men you can do it! Måste bli awesome!

Biologen:

Är jättetaggad inför det här nu!! Ska inte se några SC2-videos innan eller läsa på om taktik. Första spelat i turneringen skal bli mitt första spel någonsin! Och jag ska vara full [love]

Härligt! [love] Det kommer bli så fantastiskt! [bigsmile]

Miceparade:

Vi lär få, om folk ska sitta och supa ner sig.
lool lär ju ha varit ganska så nedknarkad [blush]

Haha! Ja, Vosskiller var ganska intressant i spelet efter med... åh, varför får jag aldrig möta såna spelare? Jag får alltid möta farligt folk... (sen är jag ju dålig med... men)


   
SvaraCitera

Kommer få spö pga: kass.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Jag hoppas vi får sånt här

Den dubbla canon-rushen var ju ace[bigsmile]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kostar ju pängar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Kommer få spö pga: kass.

Ja, men då kanske du "vinner" ju! Vinner du så åker du ju ut direkt liksom... sånt vill vi inte ha! Vi vill ha en final med två som sitter och beter sig som... ja, väldigt underhållande i alla fall! (kanske något att rekommendera Day9 att titta på! [love])

Storchen84:

Den dubbla canon-rushen var ju ace[bigsmile]

[love]

Har gjort en sådan tillsammans med Idontsleep här på UM, det gick asbra! Canon-rush är typ det enda sättet jag vunnit online! [blush] (åtminstone 1on1).

amsi:

Det kostar ju pängar.

Ja, det är dåligt! Men... du kanske kan låna konto av någon? Jag funderar på om jag kan tänka mig göra det när jag inte ska spela själv. [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Har gjort en sådan tillsammans med Idontsleep här på UM, det gick asbra! Canon-rush är typ det enda sättet jag vunnit online! (åtminstone 1on1).

Har bara kört 4v4, oftast 4gate eller voidray-cheese. Gick väl 50/50, sen tröttnade jag. På spelet alltså.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Vågar fan inte azzå... (Du röstade på detta alternativ)

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Har bara kört 4v4, oftast 4gate eller voidray-cheese. Gick väl 50/50, sen tröttnade jag. På spelet alltså.

Ah! Ja, jag tröttnar snabbt med... mest eftersom jag är så jääävla oorganiserad att det finns inte. Har ingen direkt koll på vad som är bra mot vad... (eftersom jag spelar protoss och inte har något intresse av terran och zerg [blush])

Bristen på engagemang gör mig ingen tjänst... men jag gillar feta battles med de fräsigare enheterna. Inte en massa micro-trams/kitande och sånt (lärde mig termer av att se på semi och final i SM, annars hade jag inte haft en aning). Jag vill kötta in 24 carriers och bara... WÖÖÖÖ!

STORM:

[sad]

You can do it!


   
SvaraCitera

Tobbish:

Åh, jag tänker vara JÄTTEFULL (och med!) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Jag vill kötta in 24 carriers och bara... WÖÖÖÖ!

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

Åh, jag tänker vara JÄTTEFULL (och med!)

Mycket bra!

Storchen84:

[love]

Tyvärr är det sällan man får möjlighet att göra sådant... [sad]

Minns back in teh days, med Starcraft, då brukade jag spela mot vänner och sådär, och körde vi ofta no-rush, att man inte fick attackera förrän efter en halvtimme eller sådär! Oh... them battles! [love]

Det är skillnad på att vinna, och att ha roligt! En lyckad photon rush kan vara hemskt givande, men är samtidigt fruktansvärt tråkig ur helhetssynpunkt. Misslyckas den åker man på däng (troligtvis), och lyckas den tar matchen slut innan man hinner producera en zealot...


   
SvaraCitera