Aviseringar
Rensa alla

UM:s stora vädertråd


Ämnesstartare

nä, det blev inget väder


   
SvaraCitera

har ej sett någon snö på ett par veckor men det är är kallt om nätterna iaf 🙂


   
SvaraCitera

kallt men snöfritt.


   
SvaraCitera

blött jämngrått snöblandat regn
i södra skåne


   
SvaraCitera

det kanske bara är regn förresten


   
SvaraCitera

snöblandat, skarabôrg 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uppsala: Solen sticker fram lite grann, ingen snö och med andra ord bra jävla vårväder. Till och med säkert att dra ut med cykeln, gott 


   
SvaraCitera

solen skiner dovt i stockholm


   
SvaraCitera

vinder blåser blåsigt i haninge ....


   
SvaraCitera

durga:
vinder blåser blåsigt i haninge ....

ovanligt.


   
SvaraCitera

lovar att nästintill all vrede jag kände under gymnasietiden berodde på den jävla vinden.


   
SvaraCitera

subhuman girl: lovar att nästintill all vrede jag kände under gymnasietiden berodde på den jävla vinden.

inte helt otänkbart. jag brukar skratta och svära samtidigt inuti och tänka att det är bra att det blåser, för då finns det ett motstånd, och en strävan. att ha en strävan är bra för det skänker mening till livet. synd bara att den inte är på en mer avancerad nivå än att uppnå ren fysisk trivsel.


   
SvaraCitera

durga:
inte helt otänkbart. jag brukar skratta och svära samtidigt inuti och tänka att det är bra att det blåser, för då finns det ett motstånd, och en strävan. att ha en strävan är bra för det skänker mening till livet. synd bara att den inte är på en mer avancerad nivå än att uppnå ren fysisk trivsel.

vet inte hur mycket motstånd en människa behöver utöver det man tvingas kämpa sig igenom klockan 8 en måndagmorgon i handen. även utan vind kräver det en del, menar jag. annars tror jag det är ett bra tankesätt, ska försöka tänka så, men jag avskyr fan vind.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitväder


   
SvaraCitera
Lounge

idag hare ju varit asnajs väder

five pojnts


   
SvaraCitera