Aviseringar
Rensa alla

UM's Stryktipsmästerskap Hösten 2012!


Ämnesstartare

Efter diskussion i Senaste Matchen Du Såg-tråden är vi några stycken som kommit fram till att det vore schysst med en liten tävling i den ädla grenen Stryktipset. Alla är fria att ställa upp!

Reglerna är följande:
Fem lördagar i rad får alla tävlande vara med och lämna in sitt system som får bestå av högst 96 rader.
Vi börjar nu på lördagen den 22 September och alla ska lämna in sina system senast 15.30 den aktuella lördagen.

Priset på spel är bragging rights och ofantlig ära.

davvelito:

Isotop:

passaro:

patrick bateman:

Xisco:


   
Citera
Ämnesstartare

Kommer nog vara mest tur tyvärr, men kul ändå. [blush]


   
SvaraCitera
Paseo

hur gör man sånt här? stryktips alltså. har aldrig fattat. är det stor chans att man vinner pengar? jag vill ha pengar hehehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Här är första omgången som skall tippas!
En försvarlig mängd Engelsk B-fotboll som sig bör på tipset, dags att börja plugga Championship. Kom ihåg 96 rader.

Stryktipset Lördagen 22/9

1. Chelsea-Stoke
2. Southampton-Aston Villa
3. West Bromwich-Reading
4. West Ham-Sunderland
5. Wigan-Fulham
6. Crystal P-Cardiff
7. Derby-Burnley
8. Ipswich-Charlton
9. Leeds-Nottingham
10. Millwall-Brighton
11. Sheffield W-Bolton
12. Watford-Bristol C
13. Syrianska FC-Örebro


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

hur gör man sånt här? stryktips alltså. har aldrig fattat. är det stor chans att man vinner pengar? jag vill ha pengar hehehe

På varje match ska du förutse resultat dvs Hemmavinst (1), Oavgjort (X) eller Bortavinst (2). Du kan också välja flera alternativ i matchen dvs att gardera, en halvgardering innebär att du väljer två alternativ på hur en match ska sluta tex 1X i matchen Chelsea - Stoke innebär att du får rätt på den matchen om den slutar med Chelseavinst alternativt oavgjort. Om du kryssar i 1x2 på den matchen så spelar det ingen roll hur det går du är helgarderad. Självklart blir det mer rader ju mer du garderar alltså det kostar mer. Det enklaste sättet att se vad ditt system kostar är att skriva in det här:
https://svenskaspel.se/?pageid=/sport/stryktipset&gid=1

Om du är ensam med 13 rätt så vinner du 10+ miljoner. Du kan också vinna på 12,11 å 10 rätt ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Kommer nog vara mest tur tyvärr, men kul ändå.

Jo kan ju bli sådana tendenser över så få omgångar men som sagt kul ändå [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. 1
2. 1
3. 1
4. 1x
5. x2
6. 2
7. 1
8. x2
9. 1x
10 2
11 x2
12 1x2
13 1

Edit: Borde vara hyfsat framgångsrik i detta eftersom att "mitt" lag för närvarande befinner sig nere i den osaliga sörjan kallad the championship. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

penis

Modigt att publicera redan idag flera solnedgångar innan "Tipset i sista sekund" ens publicerats på textteve sidan 327 [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Edit: Borde vara hyfsat framgångsrik i detta eftersom att "mitt" lag för närvarande befinner sig nere i den osaliga sörjan kallad the championship.

Ditt lag är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror även att jag gjort klart min...några matcher som stör mig dock, så väntar lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Modigt att publicera redan idag flera solnedgångar innan "Tipset i sista sekund" ens publicerats på textteve sidan 327

[cool] life on the edge


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Ditt lag är?

wolves


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan förövrigt smart att sätta en bevaka tråden på den här tycker jag personligen iaf.


   
SvaraCitera
Paseo

dazed:

Om du kryssar i 1x2 på den matchen så spelar det ingen roll hur det går du är helgarderad. Självklart blir det mer rader ju mer du garderar alltså det kostar mer.

men då vinner man ju i vilket fall som helst? förlorar man bara pengar på det då lr vinner man mer än man satsade lr jag fattar ingenting

dazed:

med 13 rätt

hur får man så många rätt?


   
SvaraCitera
höna

the official nördtråd


   
SvaraCitera