Aviseringar
Rensa alla

UM-stalkare??


Inga faktiskt men jag tror att det finns personer som kikar in när de inte är inloggade så att det inte syns? Vet någon hur man gör sin profil så endast inloggade kan se? Sett att vissa har det aktiverat.


   
SvaraCitera

adaq:

hehe *host* du brukar stalka  *host* BlinkMycket glad

Hahaha, talk to my hand!! Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Jag vet inte, eftersom vi inte kan byta profilbild så kan jag inte se vem det är utan att trycka på deras sidor... xD

jag kske bara överreagerar pga det.. i och med att merparten inte har avatarer blir den som har avatar väldigt synlig. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Niklas:
Tror jag är en av stalkarna. Gråter Väldigt ofta jag vid forumets start istället för att klicka på tiden, vilket får en att komma till senaste inlägget, klickar på namnet, vilket får mig att komma till en profil. 

äsch, typiska bortförklaringar från psychos 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pennyroyal:

äsch, typiska bortförklaringar från psychos 

Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crysilis: men jag tror att det finns personer som kikar in när de inte är inloggade så att det inte syns?

hur är det ett problem? 

folk är välkomna att våldta mig hur mycket de vill så länge det inte märks!!! 


   
SvaraCitera

Pennyroyal:

hur är det ett problem? 

folk är välkomna att våldta mig hur mycket de vill så länge det inte märks!!! 

Måtte hålla koll över allt och vaka över vilka som spionerar på mig, ninjor är läskiga och hoppar på mig obemärkta så vill inte att dessa skall få passera min radar! Bara synliga låter jag passera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crysilis:

Måtte hålla koll över allt och vaka över vilka som spionerar på mig, ninjor är läskiga och hoppar på mig obemärkta så vill inte att dessa skall få passera min radar! Bara synliga låter jag passera.

måste var jobbigt att gå omkring och tänka så hela tid1 

klarar du ens av att vistas utomhus? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

francium är alltid min senaste besökare nu, har inte riktigt reflekterat över hennes intentioner med det. under en period var det alltid mynona. nåväl, röstade 1. 


   
SvaraCitera

*påbörjar stalking*

Kan dock påpeka att en stor del av gångerna jag faktiskt har gått in på folks profiler så har det varit pga missclicks. Gör inte misstaget att tro att jag faktiskt är intresserade av er eller något sådant.


   
SvaraCitera

Pennyroyal:

måste var jobbigt att gå omkring och tänka så hela tid1 

klarar du ens av att vistas utomhus? 

Ja det är klart. Brukar gå runt kvarteret en gång om dagen men brukar kläda ut mig så grannar/potentiella-ogärningsmän, ej vet att det är jag. Haver ock tvenne livvakter som jag känner att jag kan lita till fullo på då de äro låtsaskamrater, vi delar allt, dock ypperliga livvakter.

Nejmen... smått morsomt att veta vilka som kikat in och om man har en osynlig potentiell stalker.


   
SvaraCitera

Crysilis: Haver ock tvenne

Crysilis: äro

Crysilis: morsomt

det är sådana här ord jag menar! 


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

det är sådana här ord jag menar! 

Förvånad Rodnar Tror bara att de inte används lika ofta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

behappyok:
den där niklas

om de e ok o outa stalkers

Hmm...? Skeptisk

hmm_0.png


   
SvaraCitera

Niklas:

Hmm...? Skeptisk

hmm_0.png

Mycket glad


   
SvaraCitera