Aviseringar
Rensa alla

UM-TRÄFF 12/6 I STOCKHOLM!!!!!!!!!


Ämnesstartare

Nachac:

Nachac, så länge det vankas sovplats. Vet att ni blir förkrossade om jag inte kommer et.c.

så säger du ju varje gång

hjortpojken:

tvivlar[wink]

Dold text: det är 1 konspiration


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

vi ska få se våran idol

vem?

farbror gugge:

men det är ju bara typ två veckor efter den förra!:@[mad]

du var inte ens där, vad klagar du för?


   
SvaraCitera

A
aristoteles, kanske
B
Blivande_japan
C

D

E

F

G

H
Hjortpojken

I

J

K

L

M

N
Nachac, så länge det vankas sovplats. Vet att ni blir förkrossade om jag inte kommer et.c.

O

P

Q

R
Resultat (wbc)

S

T

U

V

W

X

Y

Z

Å

Ä

Ö


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

du var inte ens där, vad klagar du för?

för att jag kanske fortfarande inte kan då men ahde kunnat om ni höll er i en vecka till?[sad]


   
SvaraCitera

Bara Ta Allt:

..

Kommeru eller[cool]
Vi kan diskutera (aka du kan prata/indoktrinera, jag kan lyssna eheh<3) politik :DD (på fyllan = epic)


   
SvaraCitera

farbror gugge:

för att jag kanske inte kan då men ahde kunnat om ni höll er i en vecka till?[sad]

Ät fett.


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Kommeru eller[cool]
Vi kan diskutera (aka du kan prata/indoktrinera, jag kan lyssna eheh<3) politik :DD (på fyllan = epic)

Haha, frestande. Men nej. Orkar inte åka upp så snart igen, har inga pengar kvar, osv osv.


   
SvaraCitera

farbror gugge:

för att jag kanske fortfarande inte kan då men ahde kunnat om ni höll er i en vecka till?

Ingen gillar dig ändå. [crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Ät fett.

nej har redan ätit hetsätarchips[sad]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

så säger du ju varje gång

Varje och varje. Kom faktiskt en gång då jag fick sovplats, men har lite för mycket att tänka på och ni är lite för ovärdiga för att jag aktivt ska ragga.

Du kan ju erbjuda en plats så slipper du dylikt prat.


   
SvaraCitera

Bara Ta Allt:

Haha, frestande. Men nej, orkar inte åka upp så snart igen, har inga pengar kvar, osv osv.

Då blir det alltså jag som får axla bördan "killen-som-mordhotar-alla-som-uttalar-högeråsikter" [cool]


   
SvaraCitera

Resultat:

Då blir det alltså jag som får axla bördan "killen-som-mordhotar-alla-som-uttalar-högeråsikter" [cool]

Hehe, bra att man kan lita på dig. [wink]


   
SvaraCitera

Bara Ta Allt:

Haha, frestande. Men nej. Orkar inte åka upp så snart igen, har inga pengar kvar, osv osv.

[tard]
vågar ej skriva vad som helst här för då kanske folk attackerar mig osvosvosv höhöhö nu l¨återe fett smaskit, äre ej. oki oki hoho

farbror gugge:

nej har redan ätit hetsätarchips[sad]

= fett = du kommer bli fet = vi kan vara feta tillsammans = fett[cool]


   
SvaraCitera

Resultat:

Då blir det alltså jag som får axla bördan "killen-som-mordhotar-alla-som-uttalar-högeråsikter" [cool]

Vänta, gjorde jag det? [crazy]


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

[tard]

Fattar inget. ;S


   
SvaraCitera