Forumet - Um-träff 6 Augusti

Um-träff 6 Augusti

3107 0 583
Hej!

nu kanske du tänker guuuuuuu vaaaaaa umträffar men d är ju sommar så då ska man passa på liksom o sitta i parken o umare är ju väldigt najs människor så vi skulle nästan kunna ha umträff 365 dagar om året

=)

Iaf:

Var: I tanto (fast tänker att eftersom d varit så rörigt på flera av d senaste träffarna så kanske man borde välja en annan park MEN jag misstänker att idioter drar sig till mötesplatser utomhus och detta innefattar hela sthlms parker kring stan.. så kanske inte är bättre i t.ex. rålis. Och om vi skulle ha umträff i en park långt utanför stan kanske folk tycker det är körigt att ta sig dit och så..)

När: 6 Augusti (en lördag woo så nu kan nog massa komma??) Kl. 19.00

Kommer:
Lounge

Kommer kanske:

Spana också in:

El Guaje:

Är i Västerås den veckan så det är ju bara ett par stenkast! Fast får se, är rädd för kvinnan vid minigolfen.

hahahaha håll dig borta därifrån då
fast jag skulle nog inte dissat västerås för sthlm men kul om du gör det [love]

hannnah:

jaa, skulle va roligt[cute][cute]

tycker jag också [love]
Vill ni spendera er tid utomhus och konsumera alkohol rekommenderar jag "det där" stället vid zinkensdamm uppe på berget med utsikt över vattnet och Stockholm City. Rätt mysigt ställe, vad det heter minns jag inte.

Har varit där flera gånger under sommaren tillsammans med vänner, alla verkar uppskatta den platsen.
Angelize:

whaaaat

Lounge:

hahahhaa trampa du på banan lr

Jag gjorde ingenting! Klockan var runt halv tio tror jag och jag skulle gå bort till toaletten. Såg att det var stängt på golfen då så tänkte att jag genar över där. Men då var hon där ute och plockade in eller vad hon nu gjorde. Hon frågade mig om jag visste vad staketet var till för, "hoppa över" var då inget populärt svar utan jag fick då höra att jag var en uppkäftig skit och att hon minsann skulle se till att jag gick runt i fortsättningen. [sad]

Det var ju ingen som spelade och jag trampade absolut inte på banorna så jag fattar inte vad hennes problem var. Hon har säkert koll på mig nu.
x_marty:

Vill ni spendera er tid utomhus och konsumera alkohol rekommenderar jag "det där" stället vid zinkensdamm uppe på berget med utsikt över vattnet och Stockholm City. Rätt mysigt ställe, vad det heter minns jag inte.

låter mysigt

emn ett berg?? inte svårt att ta sig upp?

o ner berusad :-P

El Guaje:

"hoppa över" var då inget populärt svar utan jag fick då höra att jag var en uppkäftig skit och att hon minsann skulle se till att jag gick runt i fortsättningen. [sad]

hahahhahahahhahahaha

vilken mops