Aviseringar
Rensa alla

UM-träff i Göteborg 20 april!


Ämnesstartare

Haha braaaaaaa.
Jag bestämmer ju pga kom med förslaget så säg vilka som inte får vara med så irl-bannar jag dom. [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur irl-bannar man någon?`Låter läskigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Hur irl-bannar man någon?`Låter läskigt!

man super dem under bordet och skriver "banned: användarnamn" i pannan på dem när de har däckat, med spritpenna!


   
SvaraCitera

STORM:

Haha braaaaaaa.
Jag bestämmer ju pga kom med förslaget så säg vilka som inte får vara med så irl-bannar jag dom.

var ska den vara då? [sad][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

är på.

[bigcheers]

süpplü:

man super dem under bordet och skriver "banned: användarnamn" i pannan på dem när de har däckat, med spritpenna!

Ok, ska göra så nästa gång vi ses då [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Ok, ska göra så nästa gång vi ses då

varför vill du banna mig?! + hmpf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Veeet inte. Slottsskogen är alltid trevligt, men ganska säker på att det är för kallt i april. Men ju mer man dricker desto mindre kyligt blir (känns) det, så det kanske kan funka ändå. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

süpplü:

varför vill du banna mig?! + hmpf

Nä ok ska inte banna dig. Kan göra dig till VIP istället och rita en stjärna på dig [smile]

STORM:

Veeet inte. Slottsskogen är alltid trevligt, men ganska säker på att det är för kallt i april. Men ju mer man dricker desto mindre kyligt blir (känns) det, så det kanske kan funka ändå.

Man får packa med sig: varma kläder, mössor och filtar. Samt 1 brasa lr nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Veeet inte. Slottsskogen är alltid trevligt, men ganska säker på att det är för kallt i april. Men ju mer man dricker desto mindre kyligt blir (känns) det, så det kanske kan funka ändå.

Det är ju vår. Kommer vara as soligt! 🙂


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fast man kan aldrig lita på väderprognoser.


   
SvaraCitera
sincan

Glöm inte paraply, torrdräkt, gummistövlar, heltäckande kondomer, dieselaggregat, vindskydd osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Man får packa med sig: varma kläder, mössor och filtar. Samt 1 brasa lr nåt.

Mysfest [love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sincan:

Glöm inte paraply, torrdräkt, gummistövlar, heltäckande kondomer, dieselaggregat, vindskydd osv.

Götet[love]


   
SvaraCitera