Aviseringar
Rensa alla

UM-träff i min säng


Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äre en stor säng


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kommer... på alla sätt.


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

har du koll på stan? asså tänkte på öppettider typ imorgon och sådär. eller är allt stängt då?

Inte full koll. Suttit här i fyra timmar nu och funderat på om en viss affär har öppet. Antar att den hunnit stänga under tiden. [sad]

Men imorgon är nog det mesta inne i centrum öppet till typ 15-16 iaf. Råkar iaf veta att hm och såna där affärer har det. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Suttit här i fyra timmar nu och funderat på om en viss affär har öppet. Antar att den hunnit stänga under tiden.

haha, du kunde väl googlat [sad]

El Guaje:

Men imorgon är nog det mesta inne i centrum öppet till typ 15-16 iaf. Råkar iaf veta att hm och såna där affärer har det.

gött! skulle åkt in idag men väntar på bättre väder. hoppas det är det imorgon.

ketchup_song:

äre en stor säng

nä, men d är mysigt att trängas

Zapzap:

Jag kommer... på alla sätt.

[blush]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

haha, du kunde väl googlat

Den affären hade ingen hemsida [sad]

enhimmelskdrog:

gött! skulle åkt in idag men väntar på bättre väder. hoppas det är det imorgon.

Det är ju såna här dagar när vädret är tråk man hänger ute i marieberg! Det var iaf min plan men kom aldrig så långt. Vete fan vart dagen tog vägen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill nt trängas me såna som el gaye


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Det är ju såna här dagar när vädret är tråk man hänger ute i marieberg! Det var iaf min plan men kom aldrig så långt. Vete fan vart dagen tog vägen.

men det är ju så himla segt att åka stadsbuss dit ut [sad] du hinner ju dit imorgon!


   
SvaraCitera

ketchup_song:

vill nt trängas me såna som el gaye

Hade sett fram emot att träffa dig igen men kan stanna hemma ifall du inte vill se mig. Det viktiga är att du mår bra [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu är det lite för många ledsna smileys här tycker jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill nt se dig i trådar ja skriver i ens = (


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glada smielys sa ja [mad]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

men det är ju så himla segt att åka stadsbuss dit ut du hinner ju dit imorgon!

Kanske sant, aldrig gjort. Åka bil går kalasfort! Häng med nån dag om du har lust [blush] Fast imorgon hinner jag intee dit. Kanske iofs inte är så kul o hänga med mig där för jag åker ju bara dit för att köpa glass och hänga inne på jysk. Det är den perfekta helgdagen för mig. [blush]

ketchup_song:

vill nt se dig i trådar ja skriver i ens = (

Hehe =) Du är fin du =))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Åka bil går kalasfort! Häng med nån dag om du har lust

men jaa, supergärna. har inga andra kompisar i stan [blush]

El Guaje:

Kanske iofs inte är så kul o hänga med mig där för jag åker ju bara dit för att köpa glass och hänga inne på jysk

haha, men jag är inte en såndär tjej som bara vill gå i klädbutiker. gillar att gå runt överallt! varför just jysk? [badgrin]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

men jaa, supergärna. har inga andra kompisar i stan

Okej men då gör vi så nån dag! Tänkte nästa helg men då är det ju midsommar så det kanske inte är så hett och vara där men helgen därpå då kanske. Men vi får höras om det! [smile]

enhimmelskdrog:

haha, men jag är inte en såndär tjej som bara vill gå i klädbutiker. gillar att gå runt överallt! varför just jysk?

Hehe bra det! Samma här.

Luktar så gott på jysk. [blush] Nä men går väl i lite olika butiker men får sällan så mycket gjort där brukar jag tänka på i efterhand utan åker mest ut dit och driver omkring. Men det är skönt att komma ut lite bara!


   
SvaraCitera